سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۸۸۰
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه استان بوشهر گفت: از ابتدای طرح واکسیناسیون کرونا تنها ۳۷ درصد از سالمندان بالای ۶۰ سال و ۲۸ درصد از میانسالان (بین ۴۵ تا ۶۰ سال) این شهرستان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، جاسم زارعی روز چهارشنبه در ایستگاه ویژه، واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان عسلویه افزود: درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان عسلویه زیر ۵۰ است و با توجه به قدرت شیوع و بیماری‌زایی بالای کرونا (دلتا) این حد از رعایت پروتکل‌ها بسیار نگران‌کننده است.

وی گفت: تا زمانی که دورهمی‌ها، مسافرت‌ها و مراسم پابرجا باشد بهبود وضعیت قابل ‌تصور نیست و ممکن است اینگونه رفتارهای غیرمسئولانه به فاجعه انسانی مبدل شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان عسلویه بیان کرد: در زمان حاضر این شهرستان در وضعیت قرمز خیلی پر خطر رنگ‌بندی خطر شیوع ویروس کرونا قرار دارد.

زارعی اضافه کرد: به منظور رفاه حال فرهنگیان علاوه بر راه‌اندازی ایستگاه ویژه فرهنگیان، معلمان طبق لیست اعلام‌شده از طرف اداره آموزش و پرورش شهرستان، حسب محل سکونت می‌توانند بر اساس نوبت دهی انجام‌شده در ساعت‌های مقرر به مراکز چاه مبارک و اخند مراجعه و واکسینه شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر