شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: با ادامه شرایط فعلی و همه گیری ویروس کرونا مخالف بازگشایی دانشگاهها در مهر ۱۴۰۰ هستیم...
کد خبر: ۹۳۸۹۶
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: با ادامه شرایط فعلی و همه گیری ویروس کرونا مخالف بازگشایی دانشگاهها در مهر ۱۴۰۰ هستیم. 

به گزارش «فکرشهر» از استانداری بوشهر، محمدتقی ایرانی در کمیسیون دانشجویی که امروز چهارشنبه  ۱۳ امرداد برگزار شد، با تشکر از همه کسانی که در دولت های یازدهم و دوازدهم زمینه پیشرفت و توسعه کشور را فراهم کردند و نیز آرزوی توفیق برای دولت آیت الله رئیسی گفت: امیدواریم دولتمردان جدید با اراده های تازه و برنامه ریزی مناسب که امید را در ملت ایجاد کرده بتوانند گره گشای مسائل و مشکلات فعلی کشور باشند.

دکتر ایرانی با اشاره به این نکته که تلاش همه مسئولین از جمله اعضای کمیسیون دانشجویی حضور دانشجویان  در مراکز علمی و دانشگاهی است، اظهار داشت: در صورت ادامه شیوع ویروس کرونا و تداوم شرایط فعلی و تا هنگام واکسیناسیون دو دوز کامل دانشجویان و اساتید و کارمندان دانشگاه، مخالف بازگشایی دانشگاه ها در مهرماه ۱۴۰۰ هستیم.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان همچنین افزود: حتی در صورت بازگشایی دانشگاهها، از ظرفیت و تجارب بوجود آمده در حوزه آموزش الکترونیکی استفاده شود و به نحوی برنامه ریزی گردد که کلاس ها به صورت ترکیبی(حضوری و غیر حضوری) برگزار گردد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر