جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر؛
فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: فرماندار دشتستان گفت: انتخابات در ۹ شهر و ۹۹ روستای شهرستان دشتستان برگزار شد و ۲۰۰ نفر در هیات اجرایی برای برگزاری انتخابات ثبت نام کردند که از این تعداد در نهایت ۲۰ نفر صلاحیتشان تایید نشد و در روستاها نیز ۷۷۱ نفر برای انتخابات ثبت نام کردند که شامل ۷۰۱ مرد و بقیه، زن بودند...
کد خبر: ۹۳۹۲۱
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵

فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: فرماندار دشتستان گفت: انتخابات در ۹ شهر و ۹۹ روستای شهرستان دشتستان برگزار شد و ۲۰۰ نفر در هیات اجرایی برای برگزاری انتخابات ثبت نام کردند که از این تعداد در نهایت ۲۰ نفر صلاحیتشان تایید نشد و در روستاها نیز ۷۷۱ نفر برای انتخابات ثبت نام کردند که شامل ۷۰۱ مرد و بقیه، زن بودند.

به گزارش «فکرشهر»، فتح اله نوروزی ـ امروز ـ پنج شنبه ۱۴ امرداد ۱۴۰۰ ـ در مراسم تحلیف ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای ۹ گانه شهرستان دشتستان، افزود: در قانون، توجه ویژه ای به جایگاه شورا شده و من هم توجه ای به همین نسبت به شورا خواهم داشت و آمادگی خود را برای بهبود و پیشرفت شهر و امور اعلام می‌کنم تا کارهای خوبی صورت پذیرد.

وی با بیان این که «حضور پر شور مردم در انتخابات، مسوولیت ما و شما را سنگین تر می‌کند»، ادامه داد: به صراحت به شما می‌گویم انتخابات در شهرستان دشتستان با هماهنگی بسیار خوبی برگزار شد و سعی کردیم هم افزایی خوبی در سطح شهرستان داشته باشیم. از همراهی، حضور و مشارکت مردم در انتخابات با وجود کرونا که با حضور خود ضمن مایوس کردن دشمن، نقش خود را ایفا کردند، تشکر می کنم. 

نوروزی خطاب به حاضرین گفت: سه نکته را امروز انجام دهید؛ اول، انتخاب هیات رییسه سنی، مراسم تحلیف برگزار می‌شود و مسن ترین فرد سوگند را قرائت می‌کند و انتخاب شهردار و سرپرست شهرداری را سریع انجام دهید که یک ساعت هم شهر بدون مسوول نباشد و همه این موارد را همین امروز انجام دهید.

وی ادامه داد: اگر به این تصمیم رسیدید که شهرداری سر کار خود بماند که هیچ، اما اگر خواستید شهرداری را روانه کنید، با احترام این کار را انجام دهید تا حرمت ها حفظ شود.

فرماندار دشتستان خطاب به اعضای شوراهای شهر دشتستان، افزود: همبستگی و انسجام درونی را حفظ کنید و هر شورایی که انسجام را حفظ کرد، من به عنوان نفر بعدی در کنار آنها خواهم بود، ولی اگر شورایی انسجام نداشت، باید در روند کاری خود تجدید نظر کند.

وی ادامه داد: شوراهای سابق را آسیب‌شناسی کنید تا خود، شهر و شهرستانمان آسیب نبیند و انتظار دارم به قانون ضمن اشراف کامل به آن احترام هم بگذارید و بدون شک این روند به شما کمک خواهد کرد؛ از ظرفیت نخبگان شهر و شهرستان در امور خود استفاده کنید و سعی کنید فاصله خود را با مردم کم کنید تا مشکلاتتان کمتر شود.

فتح اله نوروزی اظهارداشت: در این چهار سال انجام وظایف، خدمت بی منت، انصاف و عدالت را مد نظر گرفته، صلاح شهر را لحاظ کرده و به آن پایبند باشید.

نوروزی گفت که «بالغ بر ۶۲۳ میلیارد تومان در این چهار سال فقط پول نقد به حساب شهرداری های دشتستان برای کارهای عمرانی پرداخت شده که واقعا عدد بزرگی است».

وی اضافه کرد: در حوزه کرونا، کسری های فراوانی داریم و الان در پیک پنجم هستیم و در راستای مقابله با این ویروس تلاش خود را انجام دهید تا از این موضوع نیز بگذریم.

به گزارش «فکرشهر»، امام جمعه دالکی، «کرامت کشاورز»، رییس شورای شهرستان دشتستان و فرمانده سپاه دشتستان نیز نکاتی را مطرح کردند.

همچنین، در پایان این مراسم، اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای ۹گانه دشتستان، سوگند یاد کردند.

تماشا کنید/ مراسم سوگند اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای ۹گانه شهرستان دشتستان (امروز، پنج شنبه، ۱۴ امرداد ۱۴۰۰) 

https://aparat.com/v/vAsVe

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر