جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۰۴۷
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: اعضای شورا در انتخاب شهردار با همفکری و بدون فشار افراد حقیقی و حقوقی ، گزینه‌ای  را منصوب خواهد کرد که شایستگی، بهترین رزومه و توانمندی لازم و سابقه مدیریتی در شهرداری را داشته باشد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، کوروش شبانکاره روز شنبه در جلسه معارفه سرپرست شهرداری گناوه افزود: شورا به زودی در انتخاب شهردار بررسی‌های لازم را براساس دستورالعمل وزارت کشور و بادرنظرگرفتن ملاک‌های لازم انجام خواهد داد.

وی اظهارداشت: شورای شهر جدا از انتخاب شهردار وظایف و برنامه های دیگری را برعهده دارد که در دستور کار خود قرار خواهد داد.

وی یادآورشد: جابجایی بیمارستان فعلی به علت قرار گرفتن در مکان نامناسب و دور از شهر، پیگیری راه‌اندازی بیمارستان تخصصی قلب، فعال شدن پروژه محور کمربندی و جاده گناوه - میشان که متوقف شده است، حمایت از سرمایه گذاران در چارچوب قانون و کسب درآمدهای پایدار برای شهرداری از اولویت‌های کاری شورای ششم این شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه ادامه داد: باتوجه به موقعیت خاص گردشگری و تجاری این بندر از سرپرست شهرداری انتظار داریم که اجرای طرح‌های عمرانی را بدون وقفه ادامه دهد.

وی افزود: نظارت مستمر بر طرح‌های دردست اجرا توسط پیمانکاران بصورت مستمر توسط سرپرستی شهرداری مدنظر باشد و توجه به نظم و انضباط در امور اداری و تکریم ارباب رجوع در شهرداری سرلوحه کاری کارکنان آن مجموعه قرار گیرد.

شبانکاره گفت: باتوجه به اینکه کانال‌های دفع آب‌های سطحی به سمت ساحل بکر و گردشگری این بندر سرازیز می شود ، لازم است که با تعبیه دریچه از ورود آن به این نقطه جلوگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه  بیان کرد: برطرف کردن کمبودهای ایستگاه آتش نشانی به همراه آموزش نیروهای انسانی در آن، افزایش سرانه فضاهای سبز، ورزشی و فرهنگی ، پاسخگویی به افکار عمومی  و ارایه عملکرد شورا و شهرداری به مردم در برنامه اولیت دار شهرداری قرار گیرد.

دست دلالان و واسطه‌ها را از شهرداری حذف می‌کنم

سرپرست شهرداری بندرگناوه گفت: حذف دست دلالان و واسطه ها در  شهرداری یکی از برنامه های مدنظر است و به آنها گوشزد می‌شود حتی از پیاده رو راهروهای این مجموعه خود را کنار بکشند.

علیرضا دشتی افزود: ادامه فعالیت پروژه های عمرانی،  رعایت قانون مداری، تکریم ارباب رجوع ، نظارت بر قراردادها، پروژه های عمرانی و استخدامی نیز در دستور کار قرار دارد.

شهر گناوه  حدود ۸۰ هزار نفر از جمعیت ۱۰۵ هزارنفری این شهرستان را درخود جای داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر