چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۱۱۳
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: در آئینی با حضور فرماندار دشتی از خبرنگاران این شهرستان با اهدا لوح تقدیر وهدایایی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری ظهر یکشنبه در این مراسم ضمن تبریک ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان اظهار داشت: علیرغم همه مشکلات و کمبودها کارهای خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته به طوری که چندین طرح صنعتی و اشتغال زا آغاز شد.

وی افزود: برای بهبود وضعیت آب شهرستان پروژه خط انتقال آب از تنگ سدر به خورموج با اعتبار بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

نادری با بیان اینکه زیر ساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان دشتی توسعه یافته است، گفت: شهرستان دشتی در گرفتن اعتبارات رتبه سوم استان را به خود اختصاص داده است.

وی یادآور شد: باید از ظرفیت‌های شهرستان برای تقویت خبرنگاران استفاده شود.

نادری خاطر نشان کرد: کار خبرنگاری بسیار سخت و پیچیده است و کسانی که در این عرصه وارد می‌شوند حتماً باید تجربه و علم و توانمندی آن کار را داشته باشند.

نادری با بیان اینکه در حال حاضر شرایط کرونایی شهرستان مطلوب نیست، ادامه داد: مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و اگر این کار صورت نگیرد تعداد فوتی‌های روزانه افزایش خواهد یافت.

فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه خبرنگاران در پیشرفت شهرستان نقش بسزایی دارند، افزود: اگر پیشرفت و توسعه‌ای در شهرستان شاهد هستیم قطعاً خبرنگاران نقش داشته‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر