پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در دومین روز از عملیات جستجو نوجوان مفقود شده در دشتستان و با استفاده از فناوری‌های نوین در عملیات جستجو، جسد این نوجوان آب پخشی پیدا شد...
کد خبر: ۹۴۱۲۷
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: در دومین روز از عملیات جستجو نوجوان مفقود شده در دشتستان و با استفاده از فناوری‌های نوین در عملیات جستجو، جسد این نوجوان آب پخشی پیدا شد.

به گزارش «فکرشهر»، این نوجوان آب پخشی دیروز ـ شنبه، 16 امرداد ـ در کوه های بین روستای «بویری» و «گلدشت» بخش «شبانکاره» گم شده بود، و عملیات جستجو برای پیدا کردن وی در جریان بود.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان به نقل از رییس شعبه ـ احسان دانشگر ـ در این باره گفت: در دومین روز از عملیات جستجوی نوجوان مفقود شده با توجه به وسعت منطقه و گرمی هوا استفاده از فناوری های نوین و تجهیزات پیشرفته در دستور کار قرار گرفت و به همین علت چهار دستگاه پاراگلادیاتور سوار در محدوده منطقه مشخص شده عملیات پوشش و شناسایی هوایی را انجام دادند؛ همچنین با استفاده از دو دستگاه پهپاد جمعیت هلال احمر و سایت موشکی سپاه، عملیات جستجوی هوایی انجام گرفت. 

دانشگر ادامه داد: طی دیروز و امروز، نجاتگران جمعیت هلال احمر و نیروهای نظامی و بسیج و اهالی محلی جستجو زمینی را با دقت بیشتری انجام دادند و در روز اول حادثه نیز، دو اکیپ امدادی از شهرستان گناوه و دو اکیپ از بوشهر در عملیات جستجو مشارکت داشتند و با چندین خودرو امدادی پشتیبانی عملیات انجام گرفت.

وی اضاقه کرد: متاسفانه و با وجود این همه جستجو، جسد این نوجوان، دقایقی پیش در حوالی روستای «بویری» پیدا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر