پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در دومین جلسه شورای اسلامی شهر برازجان تصویب شد؛
فکرشهر: در دومین جلسه شورای اسلامی شهر برازجان ۲۵۱ میلیون تومانی برای کمک به بیمارستان شهید صادق گنجی تصویب شد...
کد خبر: ۹۴۱۴۴
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

فکرشهر: در دومین جلسه شورای اسلامی شهر برازجان ۲۵۱ میلیون تومانی برای کمک به بیمارستان شهید صادق گنجی تصویب شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شورای شهر برازجان، رئیس شورای اسلامی شهر برازجان در خصوص این جلسه گفت: در جلسه دوم شورا موصوبه ای در خصوص بیماری کرونا تصویب و فردا به فرمانداری ارسال  می شود.

ارسطو قائدی با تاکید به اینکه این مصوبه در راستای سلامت شهری و کمک به مردم است اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی کرونا وظیفه اعضا شورا و شهرداری برازجان در کنار مردم بودن و کمک به آن ها است.

وی در خصوص مصوبه امروز شورا بیان کرد: در این جلسه مصوب شد شورای اسلامی از طریق شهرداری برازجان چهار دستگاه مانیتور علایم حیاتی با پایه، سه عدد الکتروکاردیو گراف با پایه، تعداد ۱۰ عدد برانکارد مجموعا به مبلغ ۲۵۱ میلیون تومان خریداری و تحویل بیمارستان شهید صادق گنجی قرار گیرد.

سخنگوی شورا با اشاره به اینکه در پیک پنجم قرار گرفته ایم و تقاضا داریم شهروندان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند افزود: به دلیل شرایط سیاه کرونایی و مرگ میرهای زیادی که در استان و شهرستان اتفاق می افتد این مصوبه انجام شده است.

قائدی با توجه به بند ۱۵ ماده ۵۵ شهرداری ها خاطرنشان کرد: با استناد به این بند  "جلوگیری از شیوع امراض ساریه انسانی و حیوانی و اعلام این گونه بیماری ها به وزارت بهداری و موسسات بهداشتی و دامپزشکی و شهرداری‌های مجاور هنگام بروز آنها و دور نگاهداشتن بیماران مبتلاء به امراض ساریه و جمع‌آوری حیوانات بلاصاحب و دفع حیوانات مریض و مضر و ولگرد و ممانعت از چرا و گردش چارپایان و احشام در شهر و دفع و اتلاف حشرات" شهرداری ها می توانند چنین اقداماتی را انجام دهند.

به گزارش فکرشهر، دومین جلسه شواری ششم شهر برازجان عصر یکشنبه- ۱۷ مرداد-1400 با حضور اعضا برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر