جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۱۷۴
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

فکرشهر: امام جمعه آبدان گفت: رسانه‌ها در مسیر تقویت وحدت و امید در جامعه حرکت کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر. حجت الاسلام محمود کارگر ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران در بخش آبدان فعالیت‌های خوبی در زمینه اطلاع رسانی در خصوص بیماری کرونا، مواسات و همدلی و ضدعفونی کردن معابر شهرداشته‌اند.

وی اضافه کرد: در بخش آبدان جای خالی رسانه ملی و بین المللی خالی است که فعالیت‌ها و مسائل توسط رسانه‌های داخلی و اخبار در سطح استان و شهرستان برای مردم مخابره شود.

کارگر با اشاره به اینکه باید دستاوردهای خدمتگزاران نظام و مواضع رهبر معظم انقلاب را بیان کنیم افزود: دشمنان در تلاش و اقدام برای القای نا کارآمدی نظام در افکار عمومی هستند و این نگاه را ترویج می‌کنند.

وی تصریح کرد: در صورتی که آن جملات هدایت گرانه رهبر معظم انقلاب در سطح منطقه ما و در سطح شهر و بخش منعکس شود مسلماً در برابر طاغوت و استکبار رسانه‌ای می‌توانیم مقاومت کنیم و یک خط مقاومت رسانه‌ای را ایجاد کنیم.

امام جمعه آبدان با بیان اینکه مجمع خبرنگاران در این بخش ارزشمند است افزود: امروز دشمنان دنبال تضعیف خود باوری جوانان ایرانی هستند و تا زمانی که ما برای دشمن و در خدمت رسانه دشمن باشیم آنها با ما کاری ندارند.

وی تصریح کرد: توجه و شناخت ما به رسانه‌های دشمن باید بیشتر شود.

در پایان با حضور امام جمعه و مسئولان بخش آبدان از خبرنگاران تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر