شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۲۷۶
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه در فراخوانی از مردم خواست تا در خدمت رسانی به بیماران کرونایی به یاری بخش درمان در بیمارستان گناوه بشتابند.

به گزارش فکرشهر از مهر، رئیس جمعیت هلال احمر و مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد مقابله با کرونا شهرستان گناوه صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه به یاد داریم که در روزهای آغازین مبارزه با ویروس کرونا این مردم گناوه بودند که داوطلبانه اما آگاهانه قدم پیش گذاشتند و تاریخی‌ترین روزهای همبستگی و مشارکت را رقم زدند که نه تنها در ایران که در آن مقطع در جهان کم نظیر بود.

عبدالعلی صیادی افزود: این بار نیز ویروس کرونا در جهش‌های پی در پی خود و هر بار به نامی جدید به جان همشهریان ما حمله می‌کند و هر بار جان عزیزی را از ما می‌گیرد و جمعی را عزادار می‌کند.

وی گفت: مقابله با این ویروس، دفاعی را می‌طلبد که بر شالوده اعتماد ما پایه گذاری شده و همبستگی دوباره ما را رقم می‌زند تا خاطره مشارکت و پیشگامی تاریخی ما زنده شود.

وی تصریح کرد: عبور شهرستان گناوه از وضعیت بحرانی و آنچه در دو بیمارستان و خانه‌های بسیاری از مردم می‌گذرد، نیازمند مشارکت هدفمند و مستمر همه ما است.

رئیس جمعیت هلال احمر و مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد مقابله با کرونا شهرستان گناوه ادامه داد: به عنوان خدمتگزار مردم در جمعیت هلال احمر که همواره شاهد مساعدت‌های بی دریغ مردم بوده‌ایم، درخواست می‌کنیم در کمک به پویش نسیم زندگی جهت تأمین کپسول اکسیژن و هزینه دارو و درمان افراد بی بضاعت مبتلا به کرونا و همچنین انجام داوطلبانه خدمات بهداشتی، کمک پرستاری و کمک بهیاری با اعلام آمادگی و مراجعه به جمعیت هلال احمر همکاری و همیاری کنید.

در فراخوان جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه آمده است: در راستای اهداف بشردوستانه و داوطلبانه جمعیت هلال احمر، به دلیل طغیان بیماری کرونا در شهرستان گناوه و افزایش بار مراجعات به بیمارستان امیرالمومنین (ع) و تکمیل شدن ظرفیت مراکز درمانی شهرستان، جمعیت هلال احمر شهرستان با توجه به ارزیابی‌های انجام شده از داوطلبان و جهادگران حوزه‌های سلامت شامل فعالین حوزه خدمات بهداشتی، و کمک پرستاری و کمک بهیاری، و سایر حوزه‌های پشتیبانی جهت همکاری در قالب تیم‌های تخصصی همکار و داوطلب دعوت به عمل می‌آورد.

در ادامه این فراخوان بیان شده است: متقاضیان جهت همکاری می‌توانند با مراجعه حضوری به جمعیت هلال احمر شهرستان یا تماس آمادگی خود را اعلام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر