سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۳۴۰
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با توقیف یک دستگاه خودروی پراید وانت ۱۵۰ کیلوگرم تریاک در دیلم از توابع این استان کشف شد.

به گزارش فکرشهر، سردار حیدر سوسنی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس دیلم، یک نفر توزیع کننده مواد مخدر که از یکی از شهرستان‌های همجوار اقدام به تهیه یک محموله موادمخدر کرده و در حال انتقال آن به استان خوزستان بود شناسایی شد.

وی بیان کرد: در یک عملیات منسجم، ماموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد دقیق محورهای ارتباطی منتهی به استان خوزستان خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی کردند.

سوسنی ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت، راننده به محض مشاهده ماموران با خودرو اقدام به فرار کرد و در تپه‌های اطراف روستای گاوزرد با به آتش کشیدن خودرو به صورت پیاده متواری شد که با اقدام سریع و به موقع ماموران، آتش مهار و متهم در کمتر از نیم ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو در زیر صندلی ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، اضافه کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

سوسنی از هم‌استانی‌ها درخواست کرد برای مقابله با قاچاق‌چیان مواد مخدر که همواره با هدف سودجوئی‌ سعی در آلوده کردن جوانان جامعه به مواد مخدر دارند، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر