پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۴۴۰
شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۸

فکرشهر: رئیس بیمارستان زینبیه(س) خورموج گفت: با تعمیر دستگاه اکسیژن ساز این بیمارستان که بدلیل نقص فنی از فرآیند بهره برداری خارج شده بود این دستگاه وارد مدار اکسیژن رسانی به بخش های مختلف شد.

به گزارش فکرشهر، دکتر علی بهنام مجرد روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به قرار گرفتن در وضعیت بحرانی ناشی از پاندمی کووید-۱۹ و نقش حیاتی اکسیژن در فرآیند درمان و رسیدگی به بیماران کرونایی، با تمهیدات اندیشیده شده مخزن ۲۰ تنی اکسیژن مایع در بیمارستان زینبیه(س) استقرار یافته که به عنوان پشتیبانی مناسب برای سیستم اکسیژن رسانی این بیمارستان محسوب می‌شود.

وی یادآورشد: گاز مایع مورد نیاز مخزن ۲۰ تنی مستقر در بیمارستان زینبیه(س)  توسط مجتمع پتروشیمی بندر دیر تامین و طی فرآیندی تبدیل به اکسیژن مورد نیاز بخش‌های درمانی خواهد شد.

رئیس بیمارستان زینبیه (س)خورموج  افزود: مبلغ ۲میلیارد ریال توسط شرکت سیمان مند دشتی جهت هزینه در فرایند تامین اکسیژن بیمارستان پرداخت شد.

وی همچنین با اشاره به وجود کپسول‌های اکسیژن در حد کافی در بیمارستان زینبیه(س) تصریح کرد: مردم از لحاظ تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران در این بیمارستان نگران نباشند.

مجرد افزود:  وجود برخی مشکلات کوچکترین خللی در اراده پولادین کادر درمان در ارائه خدمات هرچه بهتر به بیماران بویژه مبتلایان به کووید-۱۹ ایجاد نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر ۴۲ بیمار دربخش کرونای بیمارستان زینبیه (س)خورموج بستری هستند و روزانه به ۱۰۰ نفر از بیماران کرونایی در بخش اورژانس و کلینک شادروان دکتر حاجیانی این بیمارستان خدمات سرپایی و اورژانس کرونایی ارائه می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر