پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
گزارش «فکرشهر» از جلسه انتخاب شهردار خارگ
فکرشهر: در این نشست، قرار بود رزومه و برنامه های سه نامزد تصدی شهرداری خارگ بررسی شود که یکی از نامزدها به جلسه نرسید و دو گزینه دیگر، برنامه های خود را ارئه دادند...
کد خبر: ۹۴۵۰۱
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: عمران و توسعه شهری، انتخاب شهردار قوی و دارای رزومه، رفع مشکلات کارگران شهرداری، بهبود مبلمان شهری و ایجاد شرایط مناسب برای رفاه حال شهروندان از وظایف مهم شورای شهر است.

به گزارش «فکرشهر»، سه گزینه نهایی تصدی شهرداری «خارگ» قرار است طی روزهای آینده کلیه برنامه‌های خود را به منتخبین شورای شهر ششم ارائه دهند و اکثریت شهروندان خارگی بر این بارو هستند که اعضای شورای شهر باید با همدلی و به دور از هرگونه حاشیه در راستای حل مشکلات جزیره و پیشرفت و توسعه آن در ابعاد مختلف گام بردارند و مردم نیز آنان را یاری خواهند کرد.

بر همین اساس، امروز یکشنبه ـ ۲۴ امرداد ـ در راستای بررسی روزمه کاری، طرح ها و برنامه های گزینه های نهایی تصدی شهرداری جلسه ای در صحن علی شورای شهر خارگ برگزار شد؛ جلسه ای که راس ساعت ۱۱ شروع شد و تا ساعت ۱۴ به مدت ۳ ساعت ادامه داشت.

در این نشست، قرار بود رزومه و برنامه های سه نامزد تصدی شهرداری خارگ بررسی شود که یکی از نامزدها به جلسه نرسید و دو گزینه دیگر، برنامه های خود را ارئه دادند.

به گزارش «فکرشهر»، یکی از این گزینه ها، «شعیب بحرینی» بود که گزینه بومی شهرداری خارگ است. وی با معرفی خود و سوابق کاری و اجرایی، شروع به ارائه برنامه در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، فضای سبز، منابع انسانی و... کرد و سپس، «محسن دهقان»، دیگر گزینه بومی این سمت، با معرفی خود و اعلام سوابق تحصیلی و اجرایی و شغلی خود، شروع به ارائه برنامه در زمینه های عمرانی کرد که به دلیل کمبود وقت، مقرر شد دیگر برنامه های وی در قالب فایلی برای اعضا ارسال شود. 

«عبدالحمید صفایی» شهردار دوره پنجم شورای شهر خارگ  که از دیگر گزینه های نهایی تصدی شهرداری خارگ بود، در این جلسه حضور پیدا نکرد و دلیل غیبت «صفایی»، از سوی اعضای شورای شهر، تغییر زمان حرکت شناورها به سمت خارگ عنوان شد.

به گزارش «فکرشهر»، به کارگیری شاخص های انتخاب شهردار شایسته برای رسیدن به انتخابی مدبرانه می تواند بسیار حایز اهمیت باشد که علاوه بر رضایت مندی شهروندان، به عنوان ابزارهای راهبردی موثر برای منتخبین شورای شهر برای انتخاب شهردار شایسته و لایق خواهد بود.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر