جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۵۲۴
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: داروخانه‌های شبانه روزی در شهرستان دشتستان افزایش یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فتح‌الله نوروزی عصر یکشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا دشتستان اظهار داشت: شاهد افزایش موارد ابتلاء، بستری و فوتی‌های کرونایی به خاطر بی‌توجهی به پروتکل‌ها در شهرستان دشتستان هستیم.

وی خواستار اهتمام جدی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد و اضافه کرد: افزایش مواد کرونایی باعث افزایش فشار به کادر درمان شده است و ضمن تقدیر از این عزیزان باید به فکر رعایت حال آنها باشیم.

فرماندار دشتستان با اشاره به ممنوعیت برپایی ایستگاه صلواتی و پخت نذری و توزیع آن تاکید کرد: عزاداری و مراسم ایام محرم باید در فضای روباز و با رعایت کامل شیوه نامه‌ها برگزار شود و اجرای مراسم در فضای سربسته و پخش پذیرایی ممنوع است.

وی به تعطیلی‌های شش روزه در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در این ایام با جدیت توسط گشت‌های ویژه انجام و در صورت عدم رعایت دقیق شیوه نامه‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

نوروزی با بیان اینکه هیچ‌گونه مجوز تردد برای خروج از شهرستان دشتستان صادر نمی‌شود افزود: هرگونه ورود به شهرستان بجز موارد اعلام شده ممنوع است و تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد نیز ممنوع است.

وی خواستار افزایش داروخانه‌های شبانه روزی شهرستان شد و گفت: برای اینکه مردم در رابطه با تأمین دارو مشکلی نداشته باشند باید شبکه بهداشت و درمان شهرستان نسبت به افزایش داروخانه شبانه روزی اقدام کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر