شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۵۶۴
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۱

فکرشهر: فرمانده سپاه شهرستان دیر از استفاده تمام ظرفیت‌های بسیج و سپاه شهرستان دیر برای مقابله با کرونا و خدمت به مردم خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور بسیجیان در عرصه مقابله با کرونا در شهرستان دیر همانند حضور پرافتخار در طول سال‌های پس از انقلاب افتخار آفرین بود و بسیجیان از نخستین روز شیوع کرونا در شهرستان در خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس بودند.

وی افزود: در طول یک سال و نیم گذشته، سپاه و بسیج در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم از تأمین نیازهای کادر درمان گرفته تا توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی حضوری پرشور و فعال داشته و در پیک پنجم کرونا هم این حضور و نقش آفرینی به صورت پررنگ مشاهده می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان دیر بیان کرد: به محض فرمان ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری نسبت به بکارگیری تمام ظرفیت‌های بسیج و سپاه در مقابله با ویروس منحوس کرونا، بسیج و سپاه حضوری پررنگ‌تر و مضاعف در این عرصه داشته است.

وی اضافه کرد: در لبیک به فرمان معظم له، با توان مضاعف و استفاده از همه ظرفیت‌های بسیج و سپاه برای مقابله با این ویروس منحوس ایستادگی می‌کنیم.

فرمانده سپاه دیر گفت: امروز همه نیروهای بسیج و سپاه با تاسی از روحیه شهادت و از خود گذشتگی که نشأت گرفته از فرهنگ عاشورایی است، عزم جدی برای ریشه‌کن کردن کرونا و خدمت به همه مردم تا پایان کرونا دارند.

سلیمانی افزود: یکی از مهمترین اقدامات بسیج در گذشته برگزاری طرح شهید سلیمانی بود که موفقیت‌های بسیاری را به دنبال داشت. این طرح در راستای هرچه بهتر انجام شدن دستورالعمل‌های بهداشتی و کمک به قطع زنجیره شیوع کرونا در پیک پنجم هم اجرا و از تمام ظرفیت بسیج در آن استفاده می‌شود.

وی گفت: از دیگر اقداماتی که بسیج و سپاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون انجام داده، برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه بوده که همچنان هم در نقاط مختلف شهرستان ادامه دارد.

فرمانده سپاه شهرستان دیر افزود: در همین راستا اداره آبفا شهرستان دیر تعدادی بسته ماسک و کپسول اکسیژن به سپاه دیر واگذار کرده، که سپاه دیر بلافاصله این بسته‌های ماسک را بین مردم توزیع و کپسول‌های اکسیژن را برای استفاده، تحویل بیمارستان امام هادی (ع) دیر داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر