جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۵۸۸
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴

فکرشهر: فرمانده کل سپاه گفت: انسان‌های وطن‌فروش و خائنی که به غرب لبخند می‌زنند و صدایشان پژواک صدای غرب و آمریکا است، بدانند که در کشور ما جایگاهی ندارند.

به گزارش فکرشهر از شبکه خبر، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: امروز جمع شدیم تا به اراده درونی این ملت ارج دهیم.

وی گفت: این جلسه به دنبال تأکیدها، تدابیر و دستورهای رهبر عظیم‌الشأن انقلاب در سخنرانی اخیرشان و به منظور به‌کارگیری اراده و عزم ملی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، ارائه کمک‌های معیشتی و کمک‌های مؤمنانه برگزار شده است.

فرمانده کل سپاه افزود: ما به این نتیجه رسیدیم که برای ارائه کمک‌های مؤمنانه در جامعه و مشکلات موجود، دور هم جمع شویم و اراده و انگیزه خود را به هم پیوند بزنیم تا بتوانیم در یک موج، فشارهای معیشتی ناشی از کرونا و غیرکرونا را در جامعه کاهش دهیم و در آلام و مشکلات مردم شریک باشیم.

فرمانده کل سپاه، رهبر حکیم انقلاب، اسلام عزیز و مردم عزتمند و صبور را سه عامل اساسی عبور کشور از مشکلات در چهار دهه اخیر توصیف کرد و گفت: وقتی که مردم در سایه اسلام عزیز، در کنار رهبری حکیم و معظم انقلاب می‌ایستند، زیباترین صحنه‌های تاریخی آفریده می‌شود.

سرلشکر سلامی افزود: می‌بینیم که در سرزمین‌های مختلف اگر دولت و کشوری بخواهد با تکیه بر بیگانگان بایستد، پشتش خالی می‌شود و این اتکا مانند کف روی آب است.

وی گفت: کسانی که می‌خواهند با زبان آمریکا با ملت ایران صحبت کنند، بدانند که ملت ما عزتش را قربانی هیچ چیزی نخواهد کرد.

فرمانده کل سپاه افزود: انسان‌های وطن‌فروش و خائنی که به غرب لبخند می‌زنند و صدایشان پژواک صدای غرب و آمریکا است و مردم ما را به خاطر ایستادگی در برابر غرب و آمریکا به سخره می‌گیرند، بدانند که در کشور ما جایگاهی ندارند.

سرلشکر سلامی گفت: این افراد با کلمات بازی نکنند و بدانند که ملت آن‌ها را پس خواهند زد.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: برای سربلندی و رفعت مردم ایران همه توانمان را به کار می‌بریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر