پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر؛
فکرشهر- مصطفی منفرد: مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارگ از اعزام یک بیمار با علائم حیاتی پایین با بالگرد فلات قاره به بوشهر خبر داد...
کد خبر: ۹۴۶۷۱
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

فکرشهر- مصطفی منفرد: مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارگ از اعزام یک بیمار با علائم حیاتی پایین با بالگرد فلات قاره به بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، عبدالمجید ستایشی اظهار داشت: بنابر اطلاعات دریافتی از سوی بیمارستان خلیج فارس مبنی بر وخیم بودن حال یک بیمار با علائم حیاتی پایین از این بیمارستان به عملیات عمومی خارگ دریافت شد.

وی افزود: با توجه به تشخیص کادر پزشکی بیمارستان مبنی بر اعزام این بیمار به خارج از جزیره خارگ، بیمار به همراه اسکورت پزشکی توسط یک دستگاه بالگرد فلات قاره به بوشهر اعزام شد.

مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارگ در پایان از شرکت نفت فلات قاره خارگ، خلبانان شرکت نفت فلات قاره و پرسنل فرودگاه شهدای جزیره خارگ که در شرایط سخت و مشکلات همراه ما هستند قدر دانی می کنم. 
 
به گزارش فکرشهر،  به دلیل شرایط خاص جغرافیایی خارگ، نبود اورژانس هوایی یکی از مشکلات اساسی این جزیره است وی می‌طلبد که مسوولان عزمی جدی برای استقرار اورژانس هوایی در جزیره داشته باشند.
 
در این زمینه و در زمان‌های مختلف تصمیماتی توسط مدیران ارشد استانی و حتی کشور گرفته شد، ولی اقدامات مناسبی صورت نگرفته و سازمان تامین اجتماعی هم در قبال بیمه شدگان خود در این جزیره اقدام مناسبی در حوزه اعزام بیماران صورت نداده است و همچنان مشکل اعزام بیماران اورژانس در این جزیره وجود دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر