پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۸۰۳
جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۳

فکرشهر: امام جمعه و رئیس مجمع خیرین سلامت گناوه گفت: خیران این شهرستان در ادامه کمک‌های انسان دوستانه ، دو هزار کیت تشخیص کرونا خریداری و به بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهدا کردند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: در  لبیک به فرمان رهبرمعظم انقلاب جهت مشارکت در کمک‌های مومنانه ، باتوجه به خیز موج پنجم کرونا در شهرستان  و بستری تعداد زیادی از بیماران کرونایی در دو بیمارستان سوانح سوختگی و امیرالمومنین (ع) ،  نیاز به کمک‌های مومنانه و خیرخواهانه به بخش درمان بیش از پیش لازم و ضروری بود که در این راستا گام‌های خوبی برداشته شد.

وی اظهارداشت: در این ارتباط جلسه‌ای با حضور خیران، رئیس بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان گناوه برای بررسی نیازمندی‌های این مراکز تشکیل شد و پس از مطرح شدن مطالبه و درخواست ها، کمک‌های بسیار خوبی مصوب شد.

امام جمعه گناوه گفت: یکی از اولویت‌ها در تامین نیازمندی‌های بخش درمان با توجه به سالن محدود ، بستری بیماران کرونایی بود که ایجاد یک سالن جدید با ۳۰ تخت و تامین نیازهای آن  از جمله خرید ده دستگاه یخچال از سوی خیران در این جلسه مصوب شد.

وی افزود: علاوه بر تحویل  دو هزار کیت تشخیص کرونا که توسط خیران خریداری و در اختیار بیمارستان گناوه قرار گرفت، تکمیل چهار پانسیون نیمه تمام در این مرکز درمانی  از دیگر مصوبه‌های این جلسه بود که توسط خیران انجام خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر