جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۸۴۰
شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۹

فکرشهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: حل مشکلات مراکز درمانی و تامین تجهیزات و امکانات درمانی این استان برای غلبه بر کرونا ضروری است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، حجت‌الاسلام موسی احمدی در نشست بررسی مشکلات درمانی جنوب استان بوشهر با اشاره به جولان ویروس کرونا در این استان و پر شدن تخت‌های بیمارستانی، توجه به زیرساخت‌های درمانی را یک ضرورت دانست و افزود: بهبود زیرساخت‌های درمانی این استان باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار بگیرد.
 
وی، استان بوشهر را یکی از استان‌ها با ظرفیت بالای اقتصادی در کشور دانست و بیان کرد: با توجه به نقش مهم این استان در درآمد ناخالص داخلی و ملی باید همسان با این ظرفیت‌های درآمدی، توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های رفاهی، درمانی، اشتغال‌زایی و عمرانی این استان شود.
 
نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر حل مشکلات مراکز درمانی و تامین تجهیزات و امکانات درمانی استان بوشهر، عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا وضعیت زیرساخت‌های درمانی این استان را بیش از پیش نمایان ساخت که ضرورت دارد امکانات لازم مراکز درمانی به‌ویژه بیمارستان‌های جنوب استان از جمله کنگان فراهم شود.
 
وی بیمارستان کنگان را از مهمترین مراکز درمانی جنوب استان بوشهر دانست و بیان کرد: این مرکز درمانی ضمن اینکه باید پاسخگوی نیاز درمانی شهرستان‌های مختلف جنوب استان، صنایع و تاسیسات پارس جنوبی باشد، خدمات لازم را به بیماران استان‌های همجوار هم ارائه می‌کند.
 
سرپرست بیمارستان امام خمینی کنگان نیز با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای حل مشکلات این بیمارستان افزود: تجهیزات پزشکی به ارزش حدود ۱.۵ میلیارد تومان با پیگیری نماینده مردم جنوب استان در مجلس، به این بیمارستان تحویل شد.
 
صادق مختارپور افزود: این تجهیزات شامل یک دستگاه اتوآنالایزر ۴۰۰ تستی، یک دستگاه ماشین بیهوشی، ۶ مانیتور علائم حیاتی، ۳ دستگاه الکتروکاردیوگراف و ۳ دستگاه نبولایزر اولتراسونیک است.
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر نیز از کمک یک میلیارد ریالی ستاد بازسازی عتبات عالیات، موکب بیت‌الزهرا (س) و هیئت‌های مذهبی به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر