سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۸۴۲
شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: امام جمعه خورموج مرکز شهرستان دشتی گفت: باتوجه به همه گیری ویروس کرونا و در امان نبودن افراد از این ویروس منحوس، تنها راه ایمن بودن از گزند این ویروس، واکسیناسیون عمومی است که مردم از اقداماتی که در این زمینه در حال انجام است استفاده کنند.

به گزارش فکرشهر، حجت السلام عبدالحسین مصلح در گفت و گو با ایرنا افزود: از ابتدای شروع واکسیناسیون عمومی کرونا در خورموج مصلای نماز جمعه این شهر  با تمام  امکانات در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان به عنوان پایگاه اصلی تجمیعی واکسیناسیون شهروندان خورموجی قرار گرفته است.

وی افزود: از مردم درخواست داریم در اسرع وقت نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند و اولین واکسن بهترین واکسن است .

وی اضافه کرد: امروز واکسیناسیون عمومی شهروندان از مهمترین و ضروری ترین کارها برای کنترل و ریشه کنی این بیماری منحوس است.

مصلح ادامه داد :جایگاه نماز جمعه خورموج در بهترین موقعیت در مرکز شهر قرار داشته و دارای بیست عدد کولر و سیستم سرمایشی مناسبی است  که به طور دائم در اختیار شبکه بهداشت و درمان و برای خدمت رسانی به مردم قرار گرفته است.

امام جمعه خورموج  به ایام عزاداری محرم و صفر اشاره کرد و افزود:   امسال تمامی مساجد، حسینیه ها و تکایا ملزم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی شدند که این مهم به بهترین وجه در سطح شهرستان انجام شد  .

وی از تعطیلیی ادارات و  اصناف در شش روز گذشته قدردانی کرد و افزود: امیدواریم با همراهی شهروندان و همکاری با مسئولان  ضمن رعایت پروتکل ها به کمک کادر درمان آمده و شیوع این بیماری را به حداقل رسانیده و مردم  از رفتن به مسافرت غیر ضرور در این روزها بشدت خودداری کنند.

مصلح با قدردانی از تلاش های جهاد گونه مدافعان سلامت در ۱۸ ماه گذشته افزود: قدردانی از مدافعان سلامت فقط مختص به پیام و گفتار نیست و باید در عمل  با رعایت بهتر شیوه نامه های بهداشتی به ویژه زدن ماسک، نرفتن به مسافرت غیر ضروری مسئولان بهداشت و درمانی را همراهی کنیم .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر