پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۸۵۱
شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۵

فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی استان بوشهرگفت: کتاب داستان رویای نخل‌ها به کوشش فرشته گزدرازی نویسنده این شهرستان منتشر شد.

به گزارش فکرشهر، حمید زارعی درگفت و گو با ایرنا افزود: مجموعه داستان کوتاه رویای نخل‌ها به کوشش فرشته گزدرازی در انجمن اهل قلم خورموج است که شامل ۲۷ داستان کوتاه از ۲۱ نویسنده اعضای انجمن است.

وی اظهارداشت: این مجموعه با قیمت ۷۸ هزار تومان در تیراژ ۵۰۰ نسخه توسط انتشارات بید چاپ و مننشر شده است.

وی افزود: داستان‌های این کتاب از آقایان حسن عبدی، علی نظامی، عباس پورمحمودی، عباس عدالت خواه، روح الله حاجی‌زاده،  عادل  دواسری و ابوالفضل حسین پور و بانوان سیده محبوبه هاشمی‌زاده، فاطمه فولادی خواه، زهرا سلیم فر، زهرا فقیه،  معصومه شیخیانی، مژگان چمکوری، مرضیه آرامش، پروین مظفری، بانو فرخ  رزمی،  زهرا  و فاطمه نورمحمد، فرشته گزدرازی، الهه میرشکاری و فریبا آذری است.

زارعی ادامه داد: ادبیات سرمایه  فرهنگی و هویت ملی و مذهبی است و عطر دل‌انگیز عرفانش شرق و غرب گیتی را فرا گرفته که با غم‌ها و شادی‌های ما به وجود آمده و سینه به سینه از نیاکان به یادگار مانده است.

وی تصریح کرد: خلاقیت، عشق،  ایمان، نوع دوستی، نشاط و بیم  و امید بیش از هر چیز در این مجموعه به چشم می‌خورد .

زارعی گفت: جنوب با مردمی از نسل گرما و نخل و شرجی و مردمی با آداب و رسوم متنوع، از دیرباز جایگاه قصه های شیرین و اندرزگونه ای بوده که نسل به نسل منتقل شده  است تا نسل های جوان و نوجوان این رشته از هنر را ادامه دهند و شب های مهتابی را به عشق این داستان ها به سحر برسانند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر