پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۹۴۸۵۲
شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۸

فکرشهر: «آنجلینا جولی» برای حمایت از زنان و دختران افغان برای نخستین بار مطلبی در شبکه اجتماعی ایتستاگرام منتشر کرد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایسنا، «آنجلینا جولی» با پیوستن به اینستاگرام اولین مطلب خود را به نامه ای از یک دختر نوجوان افغان اختصاص داد که در آن ترس هایش از حقوق زنان در پی تحولات اخیر در این کشور صحبت کرده است.

جولی در زیر این نامه نوشت: «این نامه ای است که از یک دختر نوجوان در افغانستان دریافت کردم. در حال حاضر ، مردم افغانستان توانایی برقراری ارتباط در رسانه های اجتماعی و ابراز آزادی خود را از دست داده‌اند. بنابراین  به اینستاگرام آمده ام تا داستان آنها و صدای کسانی را که در سراسر جهان برای حقوق اولیه انسانی خود مبارزه می کنند به اشتراک بگذارم».

 «جولی» همچنین از رهبران جهان به دلیل رفتارشان با پناهندگان این کشور انتقاد کرد و. گفت گرچه آنها ابزار لازم را داشتند  توانمندترین افراد جهان هستند اما به عنوان یک بار سنگین با آنها برخورد می‌شود.او همچنین به  ملاقات با زنان و دختران زیادی اشاره کرد که نه تنها تحصیل می خواستند بلکه برای آن مبارزه کردند.

این بازیگر و فعال حقوق بشر در انتهای مطلب خود در اینستاگرام اعلام کرد که به زنان و پناهندگان در افغانستان کمک می کند: «من نیز مانند دیگران متعهد هستم و همچنان به دنبال راه هایی برای کمک خواهم بود و امیدوارم شما به من بپیوندید».

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر