پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
«فکرشهر»/ در جلسه امشب شورا
فکرشهر ـ مصطفی منفرد: پس از برگزاری چندین جلسه برای انتخاب شهردار خارگ، امشب ـ شنبه، 30 امرداد 1400  ـ شورای خارگ به نتیجه رسید و شهردار جدید این جزیره را انتخاب کرد...
کد خبر: ۹۴۸۶۹
شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: پس از برگزاری چندین جلسه برای انتخاب شهردار خارگ، امشب ـ شنبه، 30 امرداد 1400  ـ شورای خارگ به نتیجه رسید و شهردار جدید این جزیره را انتخاب کرد.

به گزارش «فکرشهر»، اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر خارگ در جلسه علنی که با حضور خبرنگاران برگزار شد، «شعیب بحرینی» را با حداکثر آرا ـ 5 رای ـ به عنوان شهردار خارگ برگزیدند.

«یوسف وطن دوست»، رییس و سخنگوی شورای اسلامی شهر خارگ در این باره گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد و بررسی دقیق سوابق و برنامه ها و اهداف گزینه های شهرداری خارگ، در نهایت آقای «شعیب بحرینی» با کسب 5 رای که حاکی از اعتماد حداکثری اعضای شورای اسلامی شهر خارگ است، به عنوان شهردار خارگ انتخاب شدند که امیدواریم با همگرایی و بهره مندی از توان مجموعه شهرداری و شورا، به هدف والا و متعالی خدمت به شهروندان شریف جزیره خارگ منجر شود.

به گزارش «فکرشهر»، «شعیب بحرینی» پیش از این، در سال های 1386 تا 1391، شهردار خارگ بود و خرید و راه اندازی کارخانه آسفالت، احداث پارک سیمرغ و پارک خطی، ایجاد واحد‌ فنی مهندسی و واحد زیباسازی شهرداری خارگ از بدو تاسیس، خرید زمین و اعم ماشین آلات واحد نقلیه، برگزاری همایش بزرگ تجلیل از نخبگان و الزام به تهیه نقشه و رعایت موارد اصولی در ساخت و سازها از جمله شاخص ترین اقدامات انجام گرفته توسط شهرداری خارگ در دوره تصدی وی بوده است.

«شعیب بحرینی»، منتخب شورای ششم خارگ برای تصدی سمت شهرداری

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر