شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۹۱۰
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۰

فکرشهر: رئیس کمیسیون حقوقی، معاملات و املاک شورای اسلامی شهر گناوه گفت: ابهام‌ها و نقدهایی که در احداث بوستان گردشگری این شهر به وجود آمده‌است باید برطرف شود.

به گزارش فکرشهر، سمیه مرادی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بوستان گردشگری از جمله طرح‌های مهم است که نقدهای جدی راجع به اجرا و موضوع واگذاری قطعه ها به متقاضیان سرمایه‌گذاری وجود دارد و از طرفی ادارات ذی‌ربط، مدعی هستند که هیچ گونه مجوزی از آنها اخذ نشده است و رئیس شورای پنجم به صراحت اعلام کرده که این  طرح مصوبه‌ای ندارد.

وی اظهارداشت: برای تعیین تکلیف  وضعیت این طرح به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی، املاک و معاملات شورای شهر، مکاتبه‌ای با رئیس این شور انجام دادم که جلسه‌ای باحضور دستگاه‌های مرتبط باحضور رسانه‌ها  برگزار شود.

مرادی افزود: امیدوارم با توجه به اهمیت خاص موضوع آن گونه که در نامه به رئیس شورا آوردم ، باید تصمیم هایی گرفت که از حقوق و منافع عمومی و حقوق شهرداری صیانت و بستری امن و شفاف برای سرمایه گذاری و رونق اقتصادی و اشتغال فراهم شود.

رئیس کمیسیون حقوقی، معاملات و املاک شورای اسلامی شهر گناوه  گفت: جبران عقب ماندگی ها و عطش توسعه یافتگی، ما را نباید در مسیری قرار دهد که مانعی جدی برای توسعه شود و توسعه پایدار حکم می‌کند از منابع بین نسلی محافظت کنیم.
وی بیان کرد: قانونمندی اصل خدشه ناپذیر است که در صورت نادیده انگاشتن، زمینه برای تضییع حقوق عمومی و ایجاد رانت فراهم می‌شود.

در طرح  بوستان گردشگری گناوه  پارک آبی، پلاژ،  رستوران، اقامتگاه‌های کپری، فضاهای ورزشی، آلاچیق، کافی شاپ، پارک کودک، بازی‌های الکترونیکی و تورهای تفریحی دریایی پیش‌بینی شده‌ است.
شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه از نقاط گردشگرپذیر استان بوشهر و جنوب کشور است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر