شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۹۶۱
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: مرکز تزریقات رایگان داروی «رمدسیور» برای بیماران کرونایی در درمانگاه شبانه روزی رازی گناوه با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه صبح دوشنبه در آئین افتتاح مرکز تزریقات داروی «رمدسیور» شهید نظری گفت: یکی از مشکلات روزهای اخیر مردم کمبود داروی «رمدسیور» و نیروی درمانی برای تزریق دارو است به نحوی که از گوشه و کنار بعضاً دریافت مبالغ بالا جهت تزریق این دارو به گوش می‌خورد.

امام جمعه گناوه افزود: از مصوبات قرارگاه شهرستانی مقابله با کرونا که در راستای دستور رئیس محترم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد راه اندازی و ایجاد یک مرکز تزریقات داروی رمدسیور بود.

رئیس مجمع خیرین شهرستان گناوه عنوان کرد: با تلاش بسیج جامعه پزشکان شهرستان و همکاری سپاه ناحیه انصار الحسین (ع)، خیرین محترم و مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه مکانی برای این مرکز در درمانگاه شبانه روزی رازی گناوه در نظر گرفته شد و سپس به کمک خیرین این مکان تجهیز شد.

حجت الاسلام رکنی حسینی با تشکر از جوانان جهادی که در این مرکز فعالیت دارند گفت: یکی از پزشکان و جمعی از بهیاران و پرستاران گناوه ای به صورت جهادی و خودجوش زیر نظر پزشک اقدام به تزریق رایگان داروی رمدسیور در این مرکز می‌کنند.

وی تصریح کرد: این مرکز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و در دو بخش زنان و مردان روزانه ظرفیت تزریق بیش از ۷۰ داروی رمدسیور را به بیماران کرونایی دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر