پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
دبیر ستاد مقابله با کرونا بوشهر:
فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: موج فزاینده بیماری کرونا در استان بوشهر متوقف شد...
کد خبر: ۹۵۰۲۸
سه‌شنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: موج فزاینده بیماری کرونا در استان بوشهر متوقف شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سعید کشمیری عصر دوشنبه در برنامه ساعت سلامت اظهار داشت: پیک پنجم کرونا طولانی‌ترین پیک این بیماری است که طی ۱۰ هفته اخیر در آن قرار داریم.

وی با اشاره به افزایش مبتلایان و مرگ و میرهای کرونایی خاطرنشان کرد: در برخی از استان‌ها از جمله بوشهر نشانه‌هایی از توقف موج پنجم کرونا دیده می‌شود که باعث روند کاهشی ابتلاء و بستری‌ها شده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از توقف موج فزاینده بیماری کرونا در استان بوشهر خبر داد و افزود: این وضعیت شکننده است و غفلت می‌تواند بحران‌زا باشد.

واکسیناسیون ۸۵ درصد فرهنگیان

وی با اشاره به اینکه حدود ۸۵ درصد فرهنگیان و معلمین استان بوشهر واکسینه شده‌اند ادامه داد: ۶۵ درصد از افراد در گروه سنی ۴۰ تا ۵۰ سال استان بوشهر واکسینه شده‌اند.

کشمیری با اشاره به اینکه تاکنون در استان ۴۰۰ هزار دُز واکسن تزریق شده است خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۱۰۰ هزار نفر هر دو دُز و ۳۰۰ هزار نفر نیز تنها یک دُز واکسن دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر افزود: پس از مدتی میزان آنتی بادی در بدن کاهش می‌یابد و نیازمند یک دز یادآور هستیم که هشت ماه پس از دز دوم این تزریق انجام خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر