سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۰۴۱
سه‌شنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۰

فکرشهر: مدیر جهاد کشاورزی گناوه گفت: این مدیریت پرداخت تسهیلات برای تجهیز و نوسازی واحدهای صنعتی دام، طیور و شیلاتی را آغاز کرده است و این واحدها می توانند برای دریافت این تسهیلات مراجعه کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عباس تخم افشان افزود: این تسهیلات فقط به واحدهای صنعتی دارای مجوز تعلق می‌گیرد و امکان پرداخت آن برای واحدهای سنتی وجود ندارد.

وی اظهارداشت: هدف نهایی از پرداخت تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون، بازسازی و نوسازی واحدهای فرسوده دام، طیور و شیلاتی و ارتقای بهره‌وری و جهش تولید است.

وی گفت: سود این تسهیلات ۱۵ درصد و  بازپرداخت آن پنج ساله به عاملیت بانک کشاورزی است و سقف پرداخت بستگی به تقاضای واحدها براساس نیازی که اعلام می‌کنند، دارد.

تخم افشان با اشاره به اینکه شهرستان گناوه یکی از قطب‌های تولید گوشت سفید، میگو و گوشت قرمز استان بوشهر است، از همه صاحبان مرغداری‌ها ، پرواربندی گوساله، بره و پرورش گاوشیری صنعتی و مزارع پرورش میگو  برای استفاده از این تسهیلات دعوت کرد.

مدیر جهادکشاورزی گناوه بیان کرد: متقاضیان می‌توانند برای راهنمایی بیشتر و ثبت نام در سامانه تسهیلات وزارت جهادکشاورزی (سامانه سیتا)، در ساعت‌های  اداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به این مدیریت مراجعه کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و از قطب های تولید گوشت سفید و میگوی پرورشی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر