جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۰۴۲
سه‌شنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: محل احداث پروژه اسکله تفریحی گردشگری این بندر تغییر یافته و در نقطه دیگری از خور برای اجرا جانمایی شده‌است.

به گزارش فکرشهر، احمد دشتی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اعتراض‌های  فعالان مدنی و اجتماعی شهرستان دیلم پیرامون جانمایی قبلی پروژه مهم اسکله گردشگری، با برنامه‌ریزی مجدد، اجرای آن در نقطه ای دیگر با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اجرایی شدن هر پروژه‌ توسط دولت برای مردم و جلب رضایت آنها است، گفت:  پس از دریافت انتقادها و نارضایتی مردم و فعالان مدنی شهرستان دیلم از جانمایی محل قبلی برای اسکله گردشگری، دستور توقف آن صادر شد.

دشتی اظهارداشت: باتوجه به قابلیت و ظرفیت گردشگری شهرستان، پروژه اسکله تفریحی گردشگری این بندر یکی از نیازهای اساسی منطقه است که با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال در محل جدید جانمایی شده، احداث خواهد شد.

وی گفت:  اعتبار این پروژه  از محل اعتبارات ملی سازمان بنادر و دریانوردی کشور تامین شده‌است که با  اجرا و بهره‌برداری از آن، ظرفیت‌های گردشگری شهرستان به نحو مطلوب‌تری افزایش خواهد یافت

فرماندار دیلم، نقش و همراهی سازنده رئیس شورای اسلامی شهر را  در اجرای پروژه قابل تحسین دانست و بیان کرد: با همراهی و  تعامل مجموعه‌های دولتی و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید شاهد توسعه  مبلمان شهری و دیگر حوزه‌های شهرستان باشیم.

بندر دیلم از بنادر گردشگرپذیر و فعال تجاری استان بوشهر در جنوب کشور است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر