پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۰۵۲
سه‌شنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۶۶ پروژه در این شهرستان با اعتبار ۱۷۴ میلیارد تومان برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت آماده است.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: از مجموع این پروژه‌ها، ۵۷ طرح با ۱۴۶  میلیاردتومان اعتبار افتتاحی و ۹ پروژه با ۲۸ میلیارد تومان آغاز عملیات اجرایی است.

وی عمده این پروژه‌ها را در حوزه‌های عمران شهری، روستایی، اقتصادی،  مخابرات و برق عنوان کرد و گفت: این پروژه ها به رغم تنگناها و شرایط اقتصادی کشور و فشارهای ظالمانه استکبار جهانی، با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر و گناوه و عنایت و توجه استاندار در برنامه‌های هفته دولت امسال محقق شده است تا گامی در جهت توسعه پایدار و ارایه خدمت بی منت به مردم برداشته شود.

وی اظهارداشت:پرورش ماهی در قفس یکی از مهم‌ترین پروژه های افتتاحی است که نقشی مهم در حفظ ذخایر دریایی و تامین امنیت غذایی دارد.

مهرجو  افزود: بخشی از پروژه‌های آماده شده هفته دولت بخاطر شرایط کرونایی باحضور استاندار بوشهر به صورت ویدیوکنفرانس خواهد بود.

فرماندار گناوه گفت: هفته دولت گرامیداشت و یادآور شهادت ۲ خدمتگزار صدیق مردم، شهیدان رجایی و باهنر است که خدمتگزاری بی‌ادعا، سیره، منش و روش آنها بوده‌است و باید سرمشق همه مسئولان قرار گیرد.
وی بیان کرد: بدون شک اقدام‌ها و فعالیت‌های دولت  که در مسیر بهبود شرایط اقتصادی، رفاه و آسایش جامعه با هدف کاهش مشکلات در عرصه‌های گوناگون با وجود تحریم‌های ظالمانه صورت گرفته است، مرهون تلاش‌ها و زحمات بزرگ مردان و زنانی است که در نقاط مختلف میهن اسلامی مشغول انجام خدمت هستند.

مهرجو با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد:  هفته دولت و روز کارمند را به کارگزاران دولت در شهرستان گناوه مبارک باد و توفیق بیش از پیش همگان را در راستای خدمتگزاری به مردم، تحقق آرمان‌های بلند و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر