جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۰۷۳
سه‌شنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استقرار صنایع صادرات محور در استان بوشهر گفت: صنعتگران بیش از هر زمانی نیاز به حمایت دارند.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم جمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای شناسایی مشکلات حوزه صنعت استان بوشهر تلاش گسترده‌ای داشته ایم و در بازدید از صنایع و دیدار با صنعت‌گران این مسائل مورد بررسی قرار گرفت.

وی به نقش مهم بانک‌ها در رفع مشکلات صنایع اشاره کرد و ادامه داد: استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه صنعتی و تجاری است و باید تلاش شود که نیازهای فعالان این حوزه شناسایی و رفع شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: در دیداری که با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور مسائل صنعتگران و کارآفرینان استان مورد تحلیلی و بررسی قرار گرفت و برای رفع آن تصمیم گیری شد.

وی با تاکید بر اینکه باید دست سرمایه‌گزاران را بگیریم و گره از مسکلات آنها باز کنیم بیان کرد: تنگ‌نظری‌ها و ناملایمات باعث شده تا برخی از تولیدکنندگان از استان بوشهر بروند و در نقطه دیگری سرمایه‌گذاری کنند.

جمیری تصریح کرد: بیشترین مشکلات واحدهای صنعتی استان بوشهر بدهی‌های معوقه، نوسانات شدید ارزی و نبود نقدینگی و سرمایه در گردش برای توسعه صنایع تکمیلی و ایجاد واحدهای جدید است.

وی گفت: بعضی از شرکت‌ها تسهیلات ارزی دریافت کرده‌اند ولی به دلیل نوسانات شدید قیمت ارز متضرر شده‌اند و نتوانسته‌اند به تعهدات خود عمل کنند، با توجه به شرایط موجود باید بازپرداخت این تسهیلات با ارز نیمایی محاسبه شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر