سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۱۳۱
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: به همت جمعی از فرهنگیان این شهرستان، کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی خریداری و به آنها اهدا شد.

به گزارش فکرشهر، اسکندر احمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ارتباط  فرهنگیان پنج کپسول شارژ شده ۱۰ لیتری، پنج مانومتر و ۶۰ ماسک اکسیژن به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال خریداری و به آموزش و پرورش این شهرستان اهدا کردند تا برای کمک به بیماران کرونایی مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهارکرد: کپسول‌های اهدایی به بیماران کرونایی پس از بهبود کامل شرایط جسمانی آنها، به آموزش و پرورش ارجاع داده می‌شود تا به دیگر بیماران نیازمند تحویل شود.

احمدی گفت: مدیریت آموزش و پرورش با مشارکت و همکاری فرهنگیان در راه کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پیشگام بوده و در این زمینه گام های مفیدی برداشتند.

وی اظهارداشت: تولید و توزیع ماسک در نقاط و اماکن مهم و در بین کادر درمانی و امدادی و انتظامی و مشارکت در طرح ضدعفونی اماکن و کنترل ورودی های شهر از جمله مشارکت فرهنگیان در شرایط کرونایی منطقه بوده است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه افزود: خیران و فرهنگیان شهرستان بازوی توانمند آموزش و پرورش و در شرایط سخت و دشوار یاوری مطمئن برای ما هستند و قدردان همکاری آنها هستیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر