جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۱۷۴
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۳

فکرشهر: موسسه خیریه پویش نسیم زندگی گناوه در قالب "پویش کمک به درمان بیماران کرونایی" با مشارکت خیران ۳۰۰ میلیون تومان تجیزات غیر پزشکی به بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان کمک کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، نماینده موسسه پویش نسیم زندگی و خیران گناوه گفت: باتوجه به نیاز کادر درمان بیمارستان امیرالمومنین (ع) و نداشتن شرایط پذیرش بیماران کرونایی به علت نبود امکانات کافی، این موسسه اقدام به راه انداختن پویشی با عنوان مساعدت به بیماران کرونایی کرد و اعتبار برآورد شده را ۳۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات موردنیاز اعلام کرده بود که جمع آوری و پس از خرید  به این مرکز درمانی اهدا شد.

افضل دهداری افزود: ۲ دستگاه یخچال، ۵۰ تخته پتو، ۴۰ عدد تخت، ۳۵ عدد تشک، ۳۰ عدد بالشت، ۴۰ پایه سرم، ۳۰ کمد و ۳۰ عدد میز جلوی تخت از عمده اقلامی بود که خریداری و در اختیار بخش کرونای بیمارستان امیرالمومنین (ع) قرار گرفت.

وی اظهار کرد: همچنین خرید و اهدای هشت عدد مانومتر اکسیژن برای بیمارستان سوانح و سوختگی به ارزش چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از دیگر اقدام‌های خیرخواهانه این موسسه  است.

دهداری گفت: این موسسه علاوه بر کمک به ۲ بیمارستان امیرالمومنین (ع) و سوانح و سوختگی شهرستان گناوه، ۱۳میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بسته معیشتی، تامین ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هزینه درمان سه مددجوی زیر پوشش نهادهای حمایتی، پرداخت ۷۰۰ هزار تومان قبض برق چند دوره یک خانواده نیازمند و خریداری ۱۰ کپسول اکسیژن، مانومتر و تجهیز آنها برای استفاده عام المنفعه به صورت رایگان برای بیماران مشکل دار حاد تنفسی به ارزش سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در ماه گذشته کمک کرده است.

دهداری افزود: احداث ساختمان اکسیژن ساز بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه در زمینی به مساحت ۱۱۲ متر زیر بنا با اعتبار ۲۵۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان از سوی این موسسه و با همکاری خیرین بخش دیگری از اقدام‌های خیرخواهانه این موسسه است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر