پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۱۹۶
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹

فکرشهر: استاندار بوشهر  گفت: در این هفته با سرمایه‌گذاری 290 میلیارد تومان طرح های شهرستان کنگان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، عبدالکریم گراوند در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهرستان کنگان به‌صورت ویدئوکنفرانس با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر  اظهار داشت: شیرینی ساخت و تحویل مسکن مددجویان مهمتر از طرح‌های بزرگ اقتصادی است. در گام نخست با انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه یک‌هزار واحد مسکونی در استان بوشهر تحویل مددجویان کمیته امداد شد و در گام دوم و تفاهم‌نامه دیگر، یک‌هزار و 500 واحد مسکونی دیگر ساخته و تحویل می‌شود.

وی ساخت مسکن ویژه نیازمندان و محرومان را  کارهای ماندگار دانست و تأکید کرد: اکنون 500 واحد مسکونی مددجویان در حال تکمیل و افتتاح است که در هفته دولت در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر شاهد برخی این منازل به مددجویان هستیم.

استاندار بوشهر حوزه گردشگری استان را از ظرفیت‌های مهم دانست و افزود: ساحل خلیج‌فارس، ساختمان‌ها، ابنیه‌های تاریخی و دیگر قابلیت‌ها، ظرفیت مهمی در عرصه گردشگری در استان بوشهر را فراهم کرده و در این راستا زیرساخت‌های قابل توجهی ایجاد شده است.

گراوند از افتتاح واحد اقامتی در حوزه گردشگری در شهرستان کنگان خبر داد و بیان کرد: هتل اقامتی مجموعه پتروشیمی و بوم‌گردی در کنگان در سومین روز از هفته دولت افتتاح و در این راستا 10 واحد مسکونی مددجویی تحویل جامعه هدف شد.

وی آغاز ساخت مرکز جامع سلامت در بنک کنگان را از دیگر طرح ها دانست و گفت: در حوزه سلامت طرح‌ها و پروژه‌های مهمی اجرا شده و در 1.5 سال درگیری با بیماری کرونا توجه ویژه‌ای به حوزه سلامت و بازگشت آرامش به جامعه شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در سومین روز از هفته دولت 178.5 میلیارد تومان پروژه عمرانی در کنگان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد گفت: در مجموع در هفته دولت با سرمایه‌گذاری 290 میلیارد تومان پروژه‌های شهرستان کنگان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر