جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۲۰۵
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با توسعه زیرساخت‌ها، تولید میگوی پرورشی در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت اظهار داشت: در زمینه توسعه آبزی‌پروری در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی در سطح استان داریم.

وی تقویت پرورش میگو را از مهمترین برنامه‌ها در حوزه آبزی‌پروری عنوان کرد و ادامه داد: پیش بینی می‌شد امسال شاهد افزایش تولید میگوی پرورشی به ۳۰ هزار تن باشیم.

استاندار بوشهر با اشاره به تکمیل و افتتاح شهرک شیلات رود شور خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این شهرک باعث می‌شود تا میزان تولید میگوی پرورشی استان به ۵۰ هزار تن افزایش یابد.

وی با تقدیر از تلاش بنیاد مسکن در شهرها و روستاهای استان بوشهر تصریح کرد: بنیاد مسکن استان بوشهر در مقاوم‌سازی ساختمان‌های روستایی فعالیت‌های مهمی انجام داده است.

گراوند با اشاره به اینکه تعداد واحدهای مسکونی مقاوم‌سازی شده از متوسط کشوری بالاتر است افزود: ساخت ۶۰ واحد مسکونی کارگری در دیلم از جمله اقدامات خوب بنیاد مسکن است.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های درمانی در استان بوشهر ادامه داد: این اقدامات باعث شده تا میزان مراجعه مردم برای درمان به دیگر استان‌ها از ۲۸ به ۱۷ درصد کاهش یابد و پیش‌بینی می‌شود با تکمیل طرح‌های در حال اجرا به ۱۴ درصد برسد.

استاندار بوشهر از افتتاح ۷۳ پروژه ورزشی در چهار سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: با افتتاح این تعداد پروژه ورزشی هر ۱۸ روز یک پروژه در حوزه ورزش در استان افتتاح شده است.

گراوند افزود: در راستای رضایت مردم خاموشی برق در استان بوشهر از ۹۷۸ دقیقه به ۲۲۶ دقیقه در سال گذشته رسید و این در حالی است که متوسط کشوری برای هر مشترک در سال ۶۰۰ دقیقه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر