جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۲۱۳
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیرگفت: بر اثر برخورد سواری پژو پارس با پراید در این شهرستان یک تن کشته و چهار تن مصدوم شدند.

به گزارش فکرشهر، حسین ناظمیان‌ پور روز پنجشنبه درگفت‌وگو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۱۲:۵ در محور بوشهر - کنگان بعد از سه راه بردخون رخ داد.

وی اضافه کرد: پس از اطلاع به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر ، بلافاصله تیم فوریت‌های پزشکی با ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵  آبدان و دوراهک و  یک دستگاه آمبولانس از پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شد.

مسئول اورژانس ۱۱۵ دیر استان بوشهراضافه کرد: در این حادثه راننده پژو بصورت سرپایی مداوا و سرنشین دیگر مردی ۳۹ ساله بدلیل ضربه به پا، لگن و دست پس از انجام اقدامات درمانی و ارایه کمک‌های اولیه به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان اعزام شد.

 وی گفت: سرنشینان پراید نیز که مرد و زنی ۴۵ و ۴۳ ساله و دختری ۱۱ ساله بودند به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و مرکز خدمات جامع سلامت آبدان اعزام شدند که زن به دلیل جراحت‌های وارده در بیمارستان کنگان فوت کرد.

ناظمیان‌پور ادامه داد: علت دقیق تصادف از سوی کارشناسان و پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

وی بیان کرد: شهرستان دیر دارای پنج پایگاه فوریت‌های پزشکی دیر، درود احمد، بردخون، آبدان و دوراهک است که آماده ارایه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر