پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: علاوه بر گروه‌های سنی اعلام شده، ۲۲ گروه از مشاغل خاص نیز در استان در حال واکسینه شدن هستند...
کد خبر: ۹۵۲۲۰
جمعه ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۸

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: علاوه بر گروه‌های سنی اعلام شده، ۲۲ گروه از مشاغل خاص نیز در استان در حال واکسینه شدن هستند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سعید کشمیری  بیان کرد: ۸۱٫۷ درصد از افراد بالای ۵۰ سال استان زیر پوشش واکسیناسیون کرونا قرار گرفته‌اند.

او افزود: واکسیناسیون با سرعت مطلوبی در استان در حال انجام است و علاوه بر گروه‌های سنی اعلام‌شده، نزدیک به ۲۲ گروه از مشاغل خاص نیز در استان در حال واکسینه شدن هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر ادامه داد: در حال برنامه‌ریزی برای واکسیناسیون خانواده‌های کارکنان درمان هستیم و ان‌شاءالله در روزهای آینده عملی خواهد شد.

کشمیری همچنین با اشاره به اینکه در موج پنجم کرونا با افزایش دو برابری موارد بستری در بیمارستان‌ها مواجه شدیم، عنوان کرد: سقف آمار موارد بستری در بیمارستان‌های استان حدود ۵۰۰ نفر بود که در موج پنجم به هزار نفر بستری در یک روز رسید و شوک بزرگی به حوزه سلامت استان وارد شد.

او بیان کرد: در این موج در یک روز شاهد بستری شدن ۲۵۰ نفر در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر و ۲۰۰ نفر در بیمارستان شهید گنجی برازجان بودیم که این آمار فقط مربوط به ۲ بیمارستان استان بوشهر بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر