پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۳۲۰
شنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳

فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: ستاد اقامه نماز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان دوره آموزشی نماز ویژه کودکان و نوجوانان در شهر خورموج در حال برگزاری است.

به گزارش فکرشهر، حمید زارعی درگفت و گو با ایرنا افزود: دوره آموزشی نماز برای ترویج فرهنگ نماز و آشنایی کودکان و نوجوانان با این فریضه الهی است که براساس برنامه ریزی، این برنامه از باشگاه‌های کتابخوانی شروع شده است.

زارعی اظهار کرد: باشگاه کتابخوانی یار مهربان شهر خورموج در گام نخست برگزاری این دوره آموزشی سه روزه میزبان است.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره آموزشی مجازی است، بیان کرد: آداب و احکام، نحوه صحیح خواندن، آشنایی با درست وضو گرفتن و موضوعات دیگر مرتبط با نماز از محورهای این دوره آموزشی است که توسط اسما خواجه‌زاده به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

زارعی افزود: در پایان این دوره نیز مسابقه‌ای بین شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود که از طرف ستاد اقامه نماز به پنج نفر برگزیده جوایزی فرهنگی اهدا خواهد شد.

وی عنوان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی نماز و احکام در بین کودکان و نوجوانان می‌تواند علاوه بر تاثیر در زندگی از سنین پایین، موجب پرهیز از گناه و پیش­گیری از آسیب‌های اجتماعی در بین این قشر شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی نماز را افضل همه‌ عبادت‌ها بیان کرد و ادامه داد: نماز تنها راه ارتباط با خداوند است که اگر با اخلاص همراه باشد انسان را به رستگاری و کمال می‌رساند.

در برگزاری این دوره  آموزشی مدرسه قلم و باشگاه کتابخوانی یار مهربان شهر خورموج و پنج باشگاه دیگر مشارکت و همکاری داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر