جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
رئیسی بعد از جلسه سران سه قوه:
فکرشهر: رئیس جمهور با بیان این‌که بدون تردید امور و مسائل کشور نیازمند همفکری، همکاری و همگرایی همه قوای کشور است، گفت: هرگونه توسعه‌یافتگی در کشور در گرو انسجام قوا و همه نیروهای انقلاب اسلامی است...
کد خبر: ۹۵۳۳۰
شنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: رئیس جمهور با بیان این‌که بدون تردید امور و مسائل کشور نیازمند همفکری، همکاری و همگرایی همه قوای کشور است، گفت: هرگونه توسعه‌یافتگی در کشور در گرو انسجام قوا و همه نیروهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایسنا، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی پس از جلسه سران سه قوه، برگزاری جلسات سران قوا را زمینه بسیار خوبی در جهت همفکری و هم‌اندیشی برای حل مسائل کشور دانست و افزود: امروز در کشور مسائل مهمی از جمله مشکل کرونا را داریم که مردم از آن به شدت رنج می‌برند و حل این مشکل نیازمند همفکری و همکاری همه نهادها و دستگاهها و به‌کارگیری همه ظرفیت‌های کشور است.

دکتر رئیسی، مشکل اقتصادی و ثبات در بازار را دیگر مسئله مهم امروز کشور عنوان کرد و اظهار داشت: حل این مشکل، خواست مردم است و برای ایجاد ثبات در بازار نیازمند همکاری همه قوا هستیم. باید همه ظرفیت‌ها در کنار ظرفیت عظیم نیروهای مردمی و مشارکت همه مردم، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و اصناف به کار گرفته شود تا بتوانیم برای ایجاد ثبات در بازار و مهار تورم به یک نقطه روشنی برسیم.

رئیس جمهور ادامه داد: مساله مهم دیگر، مساله کسری بودجه است که باید با همکاری و همفکری مجلس شورای اسلامی دنبال شود و ان‌شاءالله اصلاح بودجه بتواند آرامشی در کشور برقرار کند.

آیت‌الله رئیسی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: هرگونه توسعه‌یافتگی در کشور در گرو انسجام قوا و انسجام همه نیروهای انقلاب اسلامی است و همه کسانی که دغدغه انقلاب و نظام را دارند با هر گویش و هر نگاه سیاسی امروز باید خودشان را برای نقش‌آفرینی در حل مسائل کشور آماده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر