جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۳۳۶
شنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: به مناسبت پنجمین روز از هفته دولت و با حضور مسئولان روز شنبه اداره استاندارد در شهرستان دیر استان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، در این آیین مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: استاندارد درکیفیت و سرعت انجام کار موثر است.

محمد رحیم بهره مند با اشاره به اینکه آزمایشگاه استاندارد در بندر دیر یک ضرورت است، افزود: اگر استاندارد در شهرستان حضور داشته باشد در کیفیت بخشی به کار موثر و بازارهای صادراتی حفظ و پر رنگ خواهد شد.

وی گفت: در سال گذشته با توجه به امکانات بندری و حجم صادرات، استاندارد بوشهر در کشور جایگاه سوم به خود اختصاص داده است.

فرماندار دیر گفت: راه اندازی اداره استاندارد در این شهرستان یکی از خواسته اصلی تجار و بازرگانان این شهرستان بوده است.

کریم علی حسنی ضمن قدردانی از شهرداری دیر که ساختمان در اختیار اداره استاندارد قرارداد، افزود: این نمایندگی در راستای روان سازی مسیر برای صاحبان کالا و خدمات و امر تولیدات در شهرستان و تامین استاندارد در کیفیت و سرعت انجام کار راه‌اندازی شده است.

وی گفت: در این شهرستان صنایع پایین دستی به مراحل نهایی خود نزدیک شده‌است و این اداره می‌تواند در بحث صادرات و واردات کالا موثر باشد.

فرماندار دیر با اشاره به پروژه‌های هفته دولت بیان کرد: ۴۷ پروژه با اعتبار ۷۸۰ میلیارد ریال در هفته دولت در این شهرستان افتتاح و اجرا می‌شود.

شهردار بندر دیر گفت: ساختمان اداره استاندارد دیر با زیر بنای ۱۰۰ مترمربع با داشتن یک سالن و سه اتاق در اختیار نمایندگی استاندارد قرار گرفت.

علی ابراهیمی افزود: شهرداری بندر دیر نیز برای فراهم کردن بخشی از امکانات و تجهیزات این نمایندگی هزینه کرده است.

در ادامه حسین فخرایی به عنوان رئیس اداره استاندارد شهرستان دیر معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر