پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرپرست شهرداری برازجان:
فکرشهر: سرپرست شهرداری برازجان در خصوص فعالیت‌های در حال انجام شهرداری گفت: پروژه های عمرانی را با تمام توان در نقاط مختلف شهر پیش می‌بریم...
کد خبر: ۹۵۳۴۷
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

فکرشهر: سرپرست شهرداری برازجان در خصوص فعالیت‌های در حال انجام شهرداری گفت: پروژه های عمرانی را با تمام توان در نقاط مختلف شهر پیش می‌بریم.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، بهزاد احمدی‌فرد ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر به عنوان اسوه‌های خدمت و شهادت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبریک هفته دولت گفت: از آنجا که اجرای پروژه‌های عمرانی نقش مهمی در توسعه شهری دارند، تلاش خدمتگزاران مردم در مجموعه شهرداری بر این اصل استوار است که با فعال کردن و تسریع در انجام پروژه‌ها و شناسایی نیازهای شهر و به تبع آن زمینه‌سازی برای رفع این نیازها قطار توسعه در شهرمان با سرعت و صلابت پیش برود.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های شهرداری برازجان محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار این شهر سرفراز و تاریخی است اظهار داشت: تکمیل ساختمان سرای محله در محله گرمسیری که به عنوان یکی از مناطق کمتر توسعه یافته‌ی شهر شناخته می‌شود مدنظر قرار گرفته و این پروژه شامل ساختمان در دوطبقه به مساحت ۸۲۰ متر مربع زیربنا که اکنون در فازهای اجرای نما، نازک‌کاری، تکمیل سرویس بهداشتی، اجرای تاسیسات و محوطه سازی در حال اجرا است.

احمدی‌فرد از اجرای کانیوا قاشقی کوچه‌های سطح شهر به متراژ 7500 متر خبر داد و افزود: زیرسازی و آسفالت معابر سکونتگاه‌های غیررسمی محلات هدف، به متراژ 12000 مترمربع در حال اجرا بوده که این پروژه با اجرای کانیوا قاشقی در محله والفجر نیز در حال اجرا هستند.

سرپرست شهرداری برازجان با بیان اینکه رعای استانداردهای بین‌المللی را در تعریف، تدوین و اجرای پروژه های شهری مدنظر قرار داده‌ایم تاظهار داشت: سالن همایش‌ شهید حاج قاسم سلیمانی شهر برازجان با زیربنای 3500 مترمربع و با پیشرفت فیزیکی 75 درصدی در حال انجام است.

احمدی‌فرد با تاکید بر صرفه‌جویی و مدیریت هزینه در انجام تمام پروژه‌ها افزود: رعایت این مهم از جمله نکات مثبت و شاخص اجرای پروژه های عمرانی شهرداری است که بطور ویژه مدنظر مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: اجرای  خیابان 32 متری فاز یک امام به طول 500، عرض 32 و مساحت کل 16000 متر مربع نیز فعال و در حال اجرا است.

سرپرست شهرداری برازجان یکی دیگر از پروژه های مهم و فعال شهر را آسفالت خیابان 32 متری زنده‌یاد فراشبندی عنوان کرد و افزود: این پروژه با 1600 متر طول، عرض 32 و مساحت 51200 مترمربع در حال انجام است که 2700 متر کانال و پل، 2500 متر سنگ جدول تک با کانیوا و زیرسازی به مساحت 16000متر مربع و آسفالت به مساحت یک‌‌هزار متر مربع را شامل می شود.

احمدی فرد با تقدیر از همراهی و پشتیبانی شورای اسلامی شهر در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف مجموعه‌ی مدیریت شهری بر اهمیت نحوه مدیریت پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف از جمله  پیاده‌روسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر سطح شهر تاکید کرد و یادآور شد: در راستای تسریع در روند پروژه های عمرانی مطابق بودجه ی سال ۱۴۰۰ پروژه هایی همچون فاز اول اجرایی پروژه ی تعریض پل ورودی از سمت اهرم(پل والفجر) با اعتبار بالغ بر ۵میلیارد تومان و همچنین پروژه ی زیرسازی و آسفالت کوچه های سطح شهر با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان که به موجب این امر، تعداد زیادی از کوچه های خاکی سطح شهر آسفالت خواهند شد و همچنین پروژه ی پیاده‌روسازی در نواحی مختلف شهر(مطابق بودجه) با اعتباری سرجمع بالغ بر اعتبار ۲میلیارد تومان برآورد اولیه صورت پذیرفته و در مرحله ی مناقصه و فراخوان عمومی قرار دارد و پس از انتخاب پیمانکاران اجرایی شده و شهروندان شاهد رشد چشمگیری در انجام پروژه های عمرانی خواهند بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر