جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۵۰۵
سه‌شنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۱

فکرشهر: سه پروژه عمرانی خیر ساز حوزه سلامت در شهرستان دشتی روز سه شنبه در آیینی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین گفت: در ۲ سال اخیر پروژه‌های عمرانی متعددی با مشارکت خیران حوزه سلامت با مجموع ۴۵ میلیارد ریال در بخش بهداشت و درمان شهرستان دشتی به بهره‌برداری رسیده و یا در دست اجرا است.
دکتر سعید کشمیری با تقدیر از تلاش‌های فرماندار و مجموعه فرمانداری، بخشداران و رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی در جلب مشارکت خیرین تصریح کرد: فرهنگ مشارکت خیران در تکمیل زیرساخت‌های بهداشتی درمانی نهادینه‌شده و مشارکت گسترده خیرین حوزه سلامت این شهرستان در چند سال اخیر ستودنی و قابل‌توجه بوده است.
وی همچنین وجود پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای را نعمتی بزرگ برای تامین سلامت ساکنان نقاط مختلف روستایی دانست و افزود: با افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای گلستان ساحلی، همه پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در شهرستان دشتی دارای ساختمان دائمی و استاندارد شده‌اند.

کشمیری با اشاره به مطالبه مردم لاور ساحلی مبنی بر احداث درمانگاه در این روستا افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه در دست انجام است و این خواسته مردم روستای لاورساحلی از طریق وزارت بهداشت و کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیگیری می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آئین کلنگ زنی پروژه مرکز جامع سلامت وپاسنیون سه واحدی روستای چارک دشتی گفت: نقش خیرین در تکمیل زیر ساخت‌های حوزه سلامت شهرستان دشتی مهم و اساسی است.
کشمیری با اشاره به برخی اظهار نظرها در مورد تغییر در سطح ارائه خدمات بهداشتی به مراکز  همجوار با روستای چارک پس از افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت این روستا تاکید کرد: پروژه مرکز خدمات جامع سلامت چارک پروژه‌ای مستقل از سایر مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان دشتی است که با بهره‌برداری از آن هیچگونه تغییری در سطح ارائه خدمات در مراکز خدمات جامع سلامت همجوار با آن ایجاد نخواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشتی نیز در این آیین تصریح کرد: نقش خیرین در احداث پروژه‌های عمرانی در چند سال اخیر در این شهرستان قابل‌ توجه و شایسته تقدیر بوده است.
روح‌الله قلی زاده تنگستانی با تقدیر از تلاش‌های رئیس و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و مدافعان سلامت بویژه در امر مقابله با کووید-۱۹ افزود: اقدام ارزشمند رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در اختصاص چهار تخت مراقبت ویژه به همراه تجهیزات کامل به بیمارستان زینبیه (س) نقشی مهم در بهبود کیفیت خدمات درمانی در این بیمارستان ایفا خواهد کرد.

وی با تقدیر از نقش ارزنده خیرین در احداث پروژه‌های عمرانی این شهرستان بیان کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی که طی ۲ سال گذشته در سطح شهرستان دشتی به همت خیرین حوزه سلامت افتتاح شد و یا در دست احداث است، بیش از چهار هزار متر مربع به فضاهای بهداشتی درمانی شهرستان افزوده خواهد شد.
قلی زاده تنگستانی افزود: تمهیدات لازم برای تامین تجهیزات بهداشتی درمانی و نیروی تخصصی لازم برای اماکن بهداشتی درمانی در دست احداث شهرستان با مساعدت رئیس و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اندیشیده خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی نیز ضمن تقدیر از همت والای خیرین حوزه سلامت این شهرستان تصریح کرد: با افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای گلستان همه پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ تعریف‌شده برای شهرستان دشتی احداث و بهره‌برداری شده‌اند و این پروژه سومین پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای خیر ساز این شهرستان است.
مهندس پرویز احمدی افزود: پیگیری‌ها و مساعدت‌های نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و فرماندار شهرستان دشتی در تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های بهداشتی درمانی شهرستان دشتی قابل‌ تقدیر است.
پروژه پایگاه اورژانس ۱۱۵ گلستان ساحلی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و زیربنای ۱۲۵ مترمربع توسط محمود خدری از خیرین حوزه سلامت شهرستان دشتی به مدت ۱۲ ماه احداث شده است.

پروژه مرکز خدمات جامع سلامت و سه  واحد پانسیون روستای چارک با اعتبار ۴۰‌میلیارد ریال و زیر بنای ۶۵۰ متر مربع توسط حاج احمد فقیه از خیرین حوزه سلامت شهرستان دشتی به مدت ۱۲ ماه احداث خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر