جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۵۱۶
سه‌شنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۱

فکرشهر: استاندار بوشهر با تأکید بر مهیاکردن امکانات برای بازگشایی مدارس استان بوشهر گفت: اصل برای بازگشایی مدارس استان بوشهر از مهرماه قرار داده شود.

به گزارش فککرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: بازگشایی کلاس‌های درس مدارس بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا است

وی با تأکید بر اینکه باید همه امکانات برای بازگشایی مدارس استان بوشهر آماده شود افزود: نظام آموزشی تحت تأثیر بیماری کرونا در جهان قرار گرفت و با شیوع این بیماری در جوامع مختلف نظام آموزشی به سمت فضای مجازی و آموزش‌های تلویزیونی هدایت شده است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در استان بوشهر باید همه دستگاه‌های ذیربط کمک کنند تا مشکلی ایجاد نشود.

وی سیاست کلی وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید را بازگشایی مدارس و آموزش‌های حضوری دانست و بیان کرد: بازگشایی مدارس تابع سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا است.

گراوند با بیان اینکه گرایش به بازگشایی مدارس با ارائه تدابیر ویژه است تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا در همه جوامع و کشورها، نظام آموزش حضوری را به تعطیلی کشاند و این مهم زمینه فاصله گرفتن دانش‌آموزان از فضای مدرسه را فراهم کرد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: بر اساس سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش، نظام آموزشی برای بازگشایی مدارس برنامه‌ریزی لازم انجام داده که در این راستا مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا موردتوجه قرار دارد.

گراوند خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش در همه شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر تشکیل شود و اصل برای بازگشایی مدارس از مهرماه قرار داده شود.

وی بیان کرد: تأمین امکانات و تجهیزات موردنیاز کلاس‌ها و مدارس استان بوشهر در عرصه مقابله با بیماری کرونا و امکانات آموزشی و رفاهی باید موردتوجه قرار بگیرد.

گراوند با تأکید بر توجه به سرویس مدارس و تزریق واکسن کرونا به راننده وسیله نقلیه این سرویس‌ها افزود: تزریق واکسن به والدین دانش‌آموزان باید موردتوجه قرار بگیرد و در این راستا در بازگشایی مدارس و فراهم شدن و بسیج امکانات در رفع دغدغه آموزش و پرورش ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر