جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۵۶۲
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

فکرشهر: مدیر جهادکشاورزی گناوه گفت: امکان ثبت گزارش‌های ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری در زمین‌های کشاورزی توسط مردم ازطریق سامانه اینترنتی در این شهرستان فراهم شده‌است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عباس تخم افشان افزود:  با توجه به اینکه شهروندان و ساکنان در روستاها  قبل از فراهم شدن این زیرساخت، هرگونه ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز  را  در زمین‌های کشاورزی از طریق شماره تماس ۱۳۱ اطلاع رسانی می‌کردند، اما هم اکنون این امکان فراهم شده‌است که بتوانند از طریق ورود به سامانه جامع اطلاعات مکانی سازمان امور اراضی کشور به نشانی اینترنتی  cms.laoi.ir در این زمینه اقدام کنند.

وی اظهارداشت: با فراهم شدن این بستر از عموم مردم این شهرستان انتظار است درصورت مشاهده هرگونه تخلف در زمین‌های کشاورزی، با ورود به سامانه اینترنتی از طریق گزینه ثبت گزارش‌های تغییرکاربری غیرمجاز اطلاع دهند.

مدیرجهادکشاورزی گناوه گفت: با توجه به اینکه یکی از مشکلات بخش کشاورزی این شهرستان، تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی است، عموم مردم قبل از هرگونه ساخت و ساز، سند زمین خود را بررسی کنند و در صورتی‌که کاربری زمین از نوع کشاورزی، زراعی و یا باغی باشد از انجام کار پرهیز کنند.

وی بیان کرد: در این ارتباط مردم برای بررسی موضوع و اخذ مجوز، به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان گناوه مراجعه کنند، در غیراین صورت عواقب و خسارت ناشی از هرگونه اقدام، متوجه شخص متخلف خواهد بود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع و دارای ۷۵ هزار هکتار زمین کشاورزی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر