سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۵۶۸
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتی گفت: کتاب "خانه شیرین " اثر "عبدالحمید ذوالقدر لیلی" نویسنده این شهرستان چاپ و وارد بازار نشر شد.

به گزارش فکرشهر، حمید زارعی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کتاب خانه شیرین روایتی ۹ ساله از بیتوته و تدریس در روستای کردوان علیا شهرستان دشتی است که توسط انتشارات شاخه زرین چاپ و منتشر شده است.

وی اضافه کرد: این کتاب شامل خاطرات این معلم قدیمی است که در ۲۴۱ صفحه به نگارش در آمده و مقدمه، ۲ بخش از شروع کار تا مدرسه روستا و یادها و خاطره ها و بخش تصاویر را در بر می‌گیرد.

زارعی ادامه داد: کتاب خانه شیرین حاوی خاطرات و اتقاقاتی است که در روستای کردوان علیا شهرستان دشتی  و مدرسه روستا رخ داده و برای یادآوری خاطرات و گذر از شرایط و احوال زندگی اجتماعی و جغرافیایی آنجا نوشته شده است.

عبدالحمید ذوالقدر لیلی متولد ۱۳۳۴ روستای لیل است و از سال ۱۳۵۸ و ابتدای استخدام در آموزش و پرورش تا سال ۱۳۶۶ در روستای کردوان علیا به تعلیم و تربیت کودکان روستا مشغول بوده است. 

وی پس از کردوان در دبستان های بوشهر و هنرستان های فنی و حرفه ای و دانشکده فنی و حرفه ای بوشهر ادامه خدمت کرد و در سال ۱۳۸۷ بازنشسته شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر