پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۹۵۵۸۹
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸

فکرشهر: فرمانده نیروی انتظامی گفت: با حداکثر توان و با بسیج کلیه امکانات در مسیر خدمات رسانی شایسته به مردم و تامین و توسعه امنیت و آرامش آنان گام بر می‌داریم.

به گزارش فکرشهر و به نقل از تسنیم، سردار حسین اشتری در دیدار آیت‌الله ‌سیدحسن عاملی‌ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با وی، ضمن تسلیت ایام حزن انگیز ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، گزارشی از روند ارزیابی اقدامات پلیس استان اردبیل در حوزه های مختلف ماموریتی و در قالب بازرسی و نظارت تخصصی ارائه کرد و اظهار داشت: خوشبختانه نتایج بازرسی و نظارت تخصصی حاکی از عملکرد مطلوب و نمره خیلی خوب فرماندهی انتظامی استان اردبیل و پیشرفت محسوس در انجام ماموریت ها دارد.

وی به جلسه ‌فرماندهی انتظامی استان اردبیل با اعضای شورای تامین و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی این استان اشاره و بیان داشت: باید موارد مطرح شده در این نشست که تحقق آن گامی مهم در پیشرفت استان و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مردم ولایی و حسینی آن در حوزه های مختلف دارد؛ به صورت شایسته، مسئولانه کارشناسی شده و جزء به جزء پیگیری و منتج به نتیجه شود.

سردار اشتری با اشاره به عنایات ویژه و دستورات موکد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حل مشکلات مالی ناجا افزود: با حداکثر توان و با بسیج کلیه امکانات در مسیر خدمات رسانی شایسته به مردم و تامین و توسعه امنیت و آرامش آنان گام بر می‌داریم.

وی با بیان اینکه ناجا به استان اردبیل به لحاظ مرزی بودن و ضرورت تامین امنیت این خطه از ایران اسلامی، نگاه و توجه ویژه ای دارد؛ بیان داشت: جلسات متعدی در سطح ناجا در خصوص استان اردبیل تشکیل؛ که بازخوردهای مثبت آن در آینده مشخص و قابل لمس خواهد بود.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه خدمت به مردم زیر پرچم ولایت و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری افتخاری مقدس و ارزشمند برای پلیس است؛ عنوان داشت: امروز در سایه حمایت های معظم له از ناجا، پلیس محبوبیت اجتماعی داشته و پیشتاز و پیشقدم در خدمات رسانی شایسته به مردم است.

سردار اشتری با اشاره به ایام کرونایی و دست به گریبان بودن مردم با این بیماری منحوس و کشنده، خاطر نشان کرد: اجرای بخش عمده‌ای از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بر عهده نیروی انتظامی و کادر ایثارگر و جانفشان درمانی بوده؛ که به حول و قوه الهی این مصوبات به صورت هدفمند اجرا می شود.

فرمانده ناجا در خاتمه از هماهنگی، همدلی، همگامی و تعامل شایسته اعضای شورای تامین استان اردبیل و حمایت های شخص امام جمعه از ماموریت های پلیس و از همه مهمتر مشارکت و همکاری مردم قدردانی و این مولفه ها را ضامن پایداری و ثبات امنیت استان ولایتمدار و حسینی استان اردبیل دانست.

سردار حسین اشتری امروز در دیدار با خانواده‌های شهدا در استان اردبیل اظهار داشت: شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است و خانواده‌های شهدا را الگوی صبر، استقامت و شجاعت در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه خون شهدا بهترین سند برای حقانیت و مظلومیت آن‌هاست، افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا اقدامی ارزشی و توفیق الهی بوده که پشتوانه معنوی پلیس در اجرای مقتدرانه ماموریت‌هاست و همواره باید قدردان فداکاری‌های شهیدان و خانواده صبور آنان بود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی خصوصا در بین اقشار جوان بسیار ضرورت دارد تا فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند؛ که این مهم ضامن صلابت و اقتدار ایران اسلامی است.

اشتری با اشاره به اینکه رسیدگی به امور خانواده های شهدا از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است، تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی در همه حال خود را موظف و مکلف به دفاع از آرمان‌ها و اهداف والای شهدا و پاسداشت جانفشانی‌های آنان می‌دانند.

وی افزود: امروز هرچه روحیه ایستادگی بیشتری در مردم ما باشد، شاهد رشد کشور خواهیم بود و درب شهادت در نیروی انتظامی باز است و نیروها همواره در حال جهاد هستند، امروز نیز آرامش و امنیت ما در گروی خون این شهداست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر