جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۵۹۶
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر توسعه می‌یابد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، مصطفی سالاری در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های تأمین اجتماعی در استان بوشهر که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد اظهار داشت: تلاش‌های زیادی به منظور توسعه زیرساخت‌های تأمین اجتماعی در نقاط مختلف کشور صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه خدمات سلامت تأمین اجتماعی در اغلب شهرستان‌ها ارائه می‌شود اضافه کرد: در هشت شهرستان استان درمانگاه تأمین اجتماعی راه‌اندازی شده و تلاش می‌شود در دیگر شهرستان‌ها هم ایجاد و راه‌اندازی شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به افتتاح یک پروژه و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه درمانی تأمین اجتماعی در استان بوشهر افزود: این طرح‌ها شامل افتتاح پلی‌کلینیک تخصصی برازجان و کلنگ‌زنی درمانگاه در اهرم تنگستان و شبانکاره است.

وی از ابلاغ اعتبارات مورد نیاز برای ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در جزیره خارگ خبر داد و بیان کرد: درمانگاه و بیمارستان تأمین اجتماعی در عسلویه فعال است و در تلاش برای توسعه امکانات و تجهیزات آن هستیم.

سالاری از تکمیل و افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی دشتی تا یک ماه آینده خبر داد و اضافه کرد: این پروژه هم‌اکنون دارای پیشرفت حدود ۹۰ درصدی است و مراحل پایانی تکمیل را می‌گذراند.

وی از تکمیل و افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی جم تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ساختمان درمانگاه دیلم آغاز شده و ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در تنگستان و دلوار نیز آغاز شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر