پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۶۲۰
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر گفت: ۶ طرح اشتغالزایی با حمایت مالی و تسهیلاتی این صندوق در این استان راه‌اندازی شد.

به گزارش فکرشهر، محمد صادق حاجیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مجموع اعتبارات این طرح‌ها بالغ بر ۳ میلیارد ۶۰۰میلیون تومان است که برای ۳۱ نفر فرصت شغلی ایجاد کرد.

وی بیان کرد: طرح‌های بهره‌برداری شده شامل کارگاه‌های تولید پوشاک، نایلون، خیاطی، مجتمع بومگردی و گردشگری و سردخانه خرما بوده است.

حاجیانی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر امسال در جهت تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی برای حمایت بنگاه‌های خرد اهتمام جدی دارد.

 مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر  افزود: این صندوق در هشت سال اخیر در مجموع ۱۱ هزار و ۷۶۲ فقره پرونده تسهیلات به ارزش ۲۲۲ میلیارد تومان پرداخت کرده است.

حاجیانی ادامه داد: سود این تسهیلات در مناطق مرزی و غیرمرزی به ترتیب ۶  و ۴ درصد است که میزان تسهیلات نیز سقف مشخصی نداشته و بسته به طرح متقاضی میزان آن متفاوت است.

وی اظهارداشت: براساس برآوردها با هر ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداختی برای یک نفر فرصت شغلی ایجاد شده که این میزان در بخش‏‌های صنعتی به مراتب بیشتر است زیرا اشتغال‌زایی بالاتری دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر