جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۶۷۰
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

فکرشهر: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شش گزینه تصدی شهرداری این شهر فردا در صحن علنی شورا به ارائه برنامه‌های خود پرداخته و تا روز شنبه شهردار بوشهر مشخص می‌شود.

به گزارش فکرشهر، خدیجه گرشاسبی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه آغاز به کار شورای شورای شهر بوشهر با تاخیر شروع به‌کار کرد، از طریق فراخوان عمومی به دنبال تعیین گزینه‌های شهرداری بودیم.

وی تصریح کرد: اعضای شورای شهر ۳۳ گزینه را مورد بررسی قرار دادند و طبق شاخص‌های قانونی برای شهردار به هشت گزینه نهایی رسیدیم که چهار نفر از آنها با دلایل شخصی انصراف خود را اعلام کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: از جمله شاخص‌های شهردار برای شهرهای بالای ۲۰۰هزار نفر داشتن هفت سال سابقه مدیریتی و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد داشته باشد.

گرشاسبی بیان کرد: با حذف دو نفر از اعضا و حضور دو عضو علی‌البدل، بار دیگر انتخابِ گزینه‌های تصدی شورای شهر را مشورت اعضا بررسی و لیست نهایی شده قبلی با دو عضو دیگر به روز رسانی شد.

وی عنوان کرد: اکنون شورای اسلامی شهر بوشهر گزینه‌های خود برای تصدی شهرداری را به ۶ نفر رسانده و قرار است این افراد فردا در صحن علنی به ارائه برنامه بپردازند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: حمید رضا اسماعیلی، حسین حیدری، صدرالله حیدری، مهدی علیرضایی، علی مقاتلی و حمید خدری فردا در دو نوبت صبح و بعد ازظهر هر کدام به مدت دو ساعت به ارائه برنامه‌های خود پرداخته و به سوالات اعضا پاسخ می‌دهند.

گرشاسبی خاطرنشان کرد: جلسه ارائه برنامه‌ها از صفحه اینستاگرام شورای شهر پخش خواهد شد.

وی تاکید کرد: بومی بودن، تخصص، تجربه، کارآمدی، قدرت درآمدزایی، پاک‌دستی و تعهد از جمله ویژگی‌ها مورد نظر اعضای شورا برای انتخاب شهردار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: در نهایت تا روز شنبه شهردار بندر بوشهر انتخاب و معرفی خواهد شد.

 شورای شهر بوشهر در پی ردصلاحیت مهرزاد آسایش و حیدر رفاهی از جمع منتخبان شورای ششم و جایگزینی پروین خوشبخت و محسن پورحیدر از علی البدل‌ها با تاخیر ۱۰ روزه شروع به‌کار کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر