جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تحقق پیوست عدالت اجتماعی در پروژه‌ها گفت: وزارت نفت نگاه ویژه‌ای به محیط پیرامونی پارس جنوبی داشته باشد...
کد خبر: ۹۵۶۸۴
جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تحقق پیوست عدالت اجتماعی در پروژه‌ها گفت: وزارت نفت نگاه ویژه‌ای به محیط پیرامونی پارس جنوبی داشته باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند پنجشنبه‌شب در نشست با وزیر نفت در عسلویه اظهار داشت: توجه به نیروی انسانی یکی از اولویت‌های وزیر نفت است که نقش مهمی در صنعت دارد.

وی با تبریک به مجموعه هیئت دولت اضافه کرد: همه باید آستین همت را بالا بزنند تا با به همگان ثابت شود این انتخابی که صورت گرفته است صحیح بوده و انشاالله همین مسیر در آینده نیز دنبال شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: در خارگ، فلات‌قاره، جم و پارس جنوبی تلاش و پیگیری شد که واکسیناسیون با همه ظرفیت‌ها انجام شود و این مهم اکنون در حال انجام است و توجه خاصی به نفت و گاز شده است.

وی با اشاره به تولید ۷۰ درصد گاز، ۴۰ درصد بنزین و ۵۰ درصد درآمدهای پتروشیمی در جنوب استان بوشهر خاطرنشان کرد: می‌طلبد که نسبت به این خطه توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

گراوند افزود: در حوزه حقوق و دستمزد هم پیگیری‌های زیادی را داشته‌ایم و انتظار می‌رود نگاه خاصی به کارکنان صنعت نفت و گاز و پتروشیمی در این شرایط خاص اقتصادی صورت گیرد.

وی با اشاره به تأثیر عسلویه در اقتصاد کشور گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید ویژه‌ای بر تحقق پیوست عدالت اجتماعی در حوزه پروژه‌ها دارند و تقاضا می‌شود در رابطه با حوزه پیرامونی پارس جنوبی نگاه ویژه‌ای را شاهد باشیم.

استاندار بوشهر ادامه داد: یک بیمارستان هم توسط دولت مصوب شده است و انتظار می‌رود این بیمارستان احداث شود تا مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر خوشحال شوند.

نظرات بینندگان
فرامرز نادرخانی
|
-
|
جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۲
سلام من به عنوان یک مهندس شیمی که بخاطر بالابودن سنم و نبود بازارکار در تهران پس از تلاش زیاد  توانستم در یک پیمانکاری کوچک در جزیره راهبردی خارگ  یکسال کار کنم استان گازی بوشهر بسیار ثروتمند است از لحاظ ثروت های خدادادی یا انچه ما میگوییم منابع طبیعی در کشور ایران بینظیر است مثل ماهی و میگو و مروارید از یک طرف  و از همه مهم تر میدان گازی پارس جنوبی  در عسلویه و جزیره خارگ و پایانه نفتی و فلات قاره و پتروشیمی  لذا باید به جزیره خارگ رسیدگی شود باعث سرافکندگی است جزیزه ای که مهم ترین نقش در درامد زایی را در مملکت دارد از حداقل امکانات بی بهره است از نعمت گاز طبیعی محروم از داشتم خط لوله اب اشامیدنی محروم از لحاظ بهداشتی از داشتن بیمارستان تخصصی محروم و فقط یک درمانگاه دارد  با شناختی که من دارم مردم صبور ناحیه غیر صنعتی خارگ محروم و ناحیه صنعتی  امکانات در حد واقعا عالی  این عدالت نیست مردم استان بوشهر و مخصوصا خارگ لایق بهترین ها هستند 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر