پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۷۲۹
جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر گفت: خادمیاران رضوی در این استان ۹۴۵ میلیون تومان کمک نقدی، کالایی و خدماتی برای مقابله با بیماران کرونا انجام دادند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرید محبی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان کمک با استفاده از ظرفیت خیران صورت گرفته و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر همچنان آمادگی دارد تا با استفاده از ظرفیت کمک‌های خادمیاران و مردم خیر و نوع دوست نسبت به تداوم برنامه‌های حمایتی و اجتماعی خود اقدام کند.

وی بیان کرد: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید ایشان مبنی بر تداوم و اوج‌گیری نهضت فراگیر مواسات و احسان عمومی مومنان در بحران گسترش بیماری کرونا و تاکیدهای تولیت آستان قدس رضوی در استان با اولویت قرار دادن جهت‌گیری های عمومی خدمت خادمیاران رضوی نسبت به ارائه خدمات و برنامه‌های گسترده برای کاهش رنج و آلام نیازمندان اقدام شده‌است.

 محبی ادامه داد: کمک‌های انجام شده شامل تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، طبخ غذای گرم و تامین وعده‌های غذایی خانواده‌ها، سازماندهی گروه‌های جهادی در حوزه سلامت،  کمک به تامین تجهیزات درمانی مورد نیاز بیماران، تامین کپسول اکسیژن، تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در مناطق کم برخوردار اشاره کرد.

وی اظهار داشت: کمک‌رسانی به کادر درمان، تغسیل و تدفین درگذشتگان کرونایی، پرداخت بدهی خانواده‌های نیازمند و تامین هزینه های داروهای بیماران کرونایی از دیگر خدمت‌های ارائه شده از سوی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر