جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۷۵۳
شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

فکرشهر: احراز هویت در سطح متوسط برای همه کاربران Binance الزامی شده و برای فعالیت در بایننس اعم از واریز، برداشت و ترید ارسال مدارک اجباری است.

به گزارش فکرشهر به نقل از پلیس فتا، با توجه به اینکه صرافی‌های آنلاین خارجی در ایران نمایندگی ندارند، امکان مسدودی حساب کاربری و سرمایه کاربران ایرانی در این صرافی‌ها به بهانه‌های مختلف ازجمله احراز هویت وجود دارد همچنین اگر هرکدام از این صرافی‌ها بسته و یا اقدام به کلاه‌برداری کنند امکان شکایت وجود نداشته و دسترسی به مدیران این صرافی‌ها  تقریباً غیرممکن است لذا در هنگام ثبت‌نام و انتقال سرمایه به صرافی‌های خارجی به‌احتمال از دست رفتن سرمایه توجه کرده و هرگز به آن‌ها اعتماد نکنید.

سقف برداشت روزانه از بایننس بدون احراز هویت چندی پیش شدیدا کاهش پیدا کرد و از 2 بیت کوین به 0.06 بیت کوین در روز رسید و بر اساس این قانون، افراد می‌توانستند با احراز هویت در سطح بیسیک و صرفا ارائه یک سری اطلاعات اولیه همچنان به فعالیت در بزرگترین صرافی رمز ارزی دنیا ادامه بدهند، هر چند در مقایسه با قبل محدودیت زیادی برای بیرون کشیدن ارزهای دیجیتال خود داشتند. اما بر اساس قانون جدید ارسال مدارک و احراز هویت در بایننس در سطح متوسط برای همه کاربران الزامی است.

با توجه به اینکه این صرافی ها در حال اقدام به احراز هویت کاربران هستند امکان مسدودسازی و بلوکه شدن سرمایه های کاربران ایرانی با توجه به تحریم ها وجود دارد.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر